• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • twentyfirstofapril

Tanken har faktisk slagit mig, det där med smink. Eller iaf någon typ av foundation som gjorde hans hy lite jämnare o mattare. Han har lite problemhy annars, så det hade inte skadat. Har inte vågat fråga honom om hans åsikt ännu

• Lillan72

Jamen, då kanske jag inte är helt ute och cyklar. Man vill ju självklart att de oxå ska visa sig från sin bästa sida. Jag frågade precis min karl och han var inte helt emot det. Det får bara INTE synas och bara för den här gången!!

• Fru Cinderella

Det ska nog inte bli så svårt o dutta på min karl lite puder, han brukade sminka sig förr så.. (Gothare)

• Marskatt

Lillan72

Min har heller inte så mycket hår kvar på huvudet o visst blir han blank ibland, men vi får väl ta med en handduk till fotografen så löser det sig säkert!

• Jädissen

070303, Marskatt
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070324, Lillan72, Stockholm
    070325,Jädissen,göteborg
    070324, 07-03-24
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst....., Kristianstad
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina

• Jädissen

ooops såg att jag lagt mig fel...Nu ska det vara rätt

070303, Marskatt
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070324, Lillan72, Stockholm
    070324, 07-03-24
    070325,Jädissen,göteborg
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst....., Kristianstad
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina

• A:s wife

angående smink på pojkarna (eh, karlarna). det skulle ju inte vara så kul att få bilderna från fotografen och se att bruden är jättefin och jämn i hyn osv, och mannen är blek, glåmig, har ringar under ögonen, etc.
    nej, min karl ska åtminstone ha litegrann som jämnar ut hyn, så han inte ser ut som ett spöke jämfört med mej.

• Fru Cinderella

A:s babe

Håller med fullständigt!

• twentyfirstofapril

Så, nu har jag bockat av ännu en viktig grej på listan, bokning av fotograf. Nu har jag bara en grej kvar, ordna solist till vigesln. Åh vad skönt det är när saker faller på plats!

Jag var ju, som en del av er redan läst i en tråd, lite deppig över mitt klänningsval, men nu känns det faktiskt helt ok. Som någon skrev, varför ska man se ut som alla andra bara för att det modet gäller just nu?

• twentyfirstofapril

Vi har börjat kika på två buffemenyer på vårt festställe. Man kan mixa hur man vill mellan dem. Hur låter detta?

Meny 1:
    Ankleverganach
    Sotad tonfisk
    Pilgrimsmusselcarpaccio med citronaioli
    Fyllda tomater med torkad skinkmoussline
    Aubergine o getostlasagne med krabbröra
    Bruschetta med rökt mozarella
    Copparullad
    Kronärtskocksbotten med äppel o scharlottenlök
    Olika bröd hembakta+smör
    Hemgjorda marmelader

eller