• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • twentyfirstofapril

Uppdaterar lite...

070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070324, Lillan72, Stockholm
    070324, 07-03-24
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst....., Kristianstad
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina

• Marskatt

070303, Marskatt, Frösö Kyrka
    070324, 07-03-24
    070428, Bettina

Jag skrev var vi gifter oss. Eller skulle jag ha skrivit var jag bor kanske? Kollade inte var listan började...

• Fru Cinderella

Nej var ni gifter er så klart.. jag bor inte heller i Vikingstad, bor i Linköping.

• Marskatt

Äsch, gör om gör rätt!

070303, Marskatt
    070324, 07-03-24
    070421, twentyfirst....., Kristianstad
    070428, Bettina

• Marskatt

twentyfirstofapril hann ju före mig...

• Fru Cinderella

*skrattar* Kan inte bli perfekt varje gång ;)

• Marskatt

Nej just nu verkar inget bli perfekt... ligger efter i skoljobbet o ska iväg på samlign igen till helgen. Suck! O så måste vi ut o röja av det sista på vår tomt, för på fredag borrar de för bergvärme o nästa vecka är det utsättning o sen kommer killarna som ska göra grunden. O så är det alldeles för mycket kvar att fixa till 3 mars känns det som o så vill man ju hinna med barnen o till råga på allt vill sambons chef att han ska åka till Brasilien! Ja visst sa jag, men INTE före vecka 9!!!

O så käkar jag allt jag kommer över, för att jag är stressad antar jag, så nu måste jag tömma kyl, frys o skåp snabbt - så jag inte går upp 10 kg på kuppen!

• Lillan72

Cinderella

Ha,ha , jag tänkte väl det när jag läste Vikingastad, men är man blondin så är man .

• Fru Cinderella

Åhh.. jag vill också ha en tomt o röja upp i.. antar att det tillhör ett helt hus också *avundsjuk*

Själv har jag en ynkapytte uteplats bara :(

• twentyfirstofapril

Så, nu har jag varit o bestämt vilken klänning jag ska hyra. Utbudet i stl 50 var inte stort får jag säga, men den jag föll för var jättefin. Märket hette Linette (danskt tror jag) i färgen ivory. Det var en ganska klassisk modell med raka axelband och pärlbroderier, men det som bekymrar mig lite var att det blev med släp, viket jag inte alls tänkt från början.
    Är det jättesvårt att föra sig i släp? Är det inte bara i vägen? Det var lite svårt i affären men det kan ju oxå bero på att den var 1,5 dm för lång.

Det som var lite roligt var att få på sig en torselett. Titta, en midja!-var känslan jag fick Den formade min kropp perfekt.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!