• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Lillan72

Marskatt
    Jättefin klänning och vilken snygg färg!

Cinderella
    Har egentligen inte bestämt mig helt vad det gäller armarna. Tror jag ska ta bort de, men kommer inte att bestämma det helt förrns jag har provat klänningen. Ska kanske tillägga att jag har inte ens provat den här klänningen. Har bara provat liknande, men jag blev så kär i den när jag såg den på bild att jag tog mod till mig och beställde den iallafall. Klänningen kostar 12500:- så det är ganska "friskt" vågat . "Pirr i magen"

• Marskatt

Jo den är jättefin o var dessutom väldigt billig! Har betalat strax över 1 000 kr för den o den är i ett otroligt fint material, tjockt o härligt siden. Provade den ikväll igen o är fortfarande lika nöjd med den! Sambon satt bara o log fånigt när jag svassade omkring i den...

• Fru Cinderella

Lillan72

Jo men det låter ju bra.. kan ju faktiskt vara så att det blir snyggare utan ärmarna.. beror ju heöt på vilken person klänningen sitter på o vad man har till

Vad spännande, du måste vara väldigt nervös ?!

• Teta

Hej!

Här kommer ännu en marsbrud, 31:e närmare bestämt.

Jag har haft lite time off från bröllopsbestyren ett tag nu, men nu får man väl börja ta tag i det igen. Mitt nästa steg är att hitta en frisyr som passar mig och en bild som jag kan visa min frisör, men det är inte så lätt... Vill gärna ha en ganska klassisk uppsättning av hela håret med några pärlor i. Jag är dock ganska så blond och undrar lite om pärlorna kommer att synas i mitt hår eller om det är bättre med några små blommor? Vad tror ni?

• Fru Cinderella

Teta

Beror väl egentligen på vilken färg du vill ha på pärlorna??

Välkommen hit föressten

• Teta

Klänningen är benvit och färgtemat är rosa, vitt och silver. så pärlorna får ju vara rosa eller benvita. Just nu känns det inte som om rosa känns riktigt rätt, men det är nog det som syns bäst.

Jag hoppas på att min frisör har tankar och idéer kring detta.

• Fru Cinderella

Mmm.. rosa hade vart snyggt i ditt hår, håller jag med om.. men benvitt kan synas bra ändå, även fast du är blond. Tanken med dem är väl inte att de ska synas alltför mycket utan bara vara en toutch, eller?

• A:s wife

Välkommen hit, Teta
    jag tror nog att den frisör som ska fixa dej har koll på pärlor och vilken färg du kan ha osv. det är nog inget du behöver oroa dej för. Be att få en pratstund så kan du ta upp frågan.

• 2007-03-24

Halloj! Var är alla blivande brudar idag? Har just kommit hem från stan där jag och dottern fikat med 2 väninnor. Passade på att titta på vinglas och kaffemuggar som vi ska önska oss. Hoppas ni har en trevlig kväll.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!