• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Mica1

Supertack!! Någon mer som har ngn idé?

• norpan79

Tänkte hänga på här, gifter mig 10 mars...
    Vi har bjudit 121 vuxna, inga barn men tillkommer 2 spädisar.
    Håller också på att fundera på dukning...Har blått och silver som färgtema. Har varit på Ikea och köpt 100 glas som vi tänkte ha som ljuslyktor. Vad tror ni om att hälla i blå eller silvriga pärlor i botten?

Mica 1, Som placeringskort tänkte vi först ha glasen som vi köpt och nu ska ha till ljuslyktor. Tänkte först att man kunde skriva gästens namn på glaset,och sedan ha ett värmeljus i. Har sett det i en tiding och det blev jätte fint.

• Fru Cinderella

Är så lycklig att jag hoppar runt av jag vet inte vad, ren automatik antar jag Inbjudningskorten och kuverten kom idag och de ser HELT underbara ut

Mica1

Nu har jag lagt upp bilden så här kommer det se ut!

groups.msn.com/LadyCecilia/trnor.msnw&PhotoID=840

• twentyfirstofapril

_Cinderella_:
    Vad roligt att de vart fina! Det är såå himla roligt att veta att folk snart snart ska öppna dem o tänka "oh, vad fina kort!"
    eller "Vad roligt med ett bröllop!"
    Min samvo körde ju runt idag med 5 av korten o la dem direkt i brevlådan, så några av dem borde ha fått dem nu. Har haft 2 besökare på vår bröllopswebbsida som inte var där innan idag, måste va de!

• Fru Cinderella

Åhh så roligt.. har lagt upp hemsidan nu på rätt adress med.. men det kunde ta upp till 2 dagar innan den kommer upp.. får vänta med att skicka inbjudningskorten tills dess.. åhh vad jag myser *mmmm* Allt känns bara så perfekt just nu!

• Mica1

Hej Norpan! Snart dags för dig med!! Vi kan "stressa" ihop

Cinderella; Va fint med hjärtan så, hur gör man dem? Ngt specialtips som vilket papper man bör ha etc? Såg supersnygga ut!

Norpan; glasen lät också fina, men tror inte jag kommer köpa in glas då vi ska vara på en herrgård som ordnar allt med dukning etc för övrigt. Ditt förslag för dig att lägga pärlor låter kanon eller varför inte sand i den färgen, kanske e billigare?

• Mica1

om vi skulle ta o fylla i denna med de nya?? Kopiera o lägg in er o sänd in!

070303, Marskatt
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070324, Lillan72, Stockholm
    070324, 07-03-24
    070325,Jädissen,göteborg
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst....., Kristianstad
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina

• twentyfirstofapril

Den funkar inte _Cinderella_!