Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Lillan72
Först hade vi tänkt ha dem i en skål med vatten framför oss. Men efter några testomgångar så märkte jag till min besvikelse att de inte flöt något vidare. Så nu är de vårt tårtbrudpar Kommer bli så underbart roligt o läckert!
Men ååååh, tjejer! Jag trodde aldrig jag skulle känna mig så här nipprig bara för att man skickat ut inbjudningarna. Men nu sitter jag o vet att snart, snart kommer folk att komma hem o ta in sin post och så, Tadaa!! en inbjudan! Jag vill veta folks reaktioner!! Bara några timmar till. Är man på väg att få bröllopsnojja eller
Va gulligt att ha de på tårtan!! Själv letar jag fortfarande efter en tårtdekoration. Hade först tänkt ha en där bruden släpar på brudgummen men känner att det känns lite taskigt mot min älskling. Försöker därför hitta ngt annat. Har hittat den här på en dansk webbsida (nr 2 Love another), men har inte lyckats bestämma mig. Tycker det blir lite dyrt för att bara ha på tårtan....
www.somethingblue.dk/shop/index.php&sort=2a&page=4&osCsid=f95b67fa7806225301924c0ae18c1a4e.
Jo vi ville inte heller lägga så mycket pengar, 50kr vart det allt som allt för brudparsankorna..
twentyfirstofapril
Tja, våra kort skickades ut strax före jul med OSA i slutet på januari. Inga formella svar ännu... men våra musiker (som också fick en inbjudan eftersom det är min syster o hennes man) lär ju komma i alla fall.
Idag ringde förresten prästen! Vi ska träffas bara några dagar innan vigseln, men det gör då inte mig nåt i alla fall. Fick reda på vilken kantor det blir också, o den kantorn är RIKTIGT bra! Kul! Nu ska jag för en gångs skull äta lunch på stan med m2b (o inga barn...)
Twentyfirstofapril
Visst känns det som att "nu är det på riktigt" när man har postat inbjudningarna. Innan dess är det bara som att man har pratat om att "vi ska gifta oss" och sen när man lägger de på lådan, ja, då är det snart dags och då blir det pirr i magen!!!
Lillan72:
Är det en sida som man kan handla på från Sverige?
Twentyfirstofapril
Ja, jag har fattat det så, för man kan ändra valuta till svenska kronor när man tittar på sidan. Hittills har jag inte kommit så långt att jag har sett vad transporten kostar. Har även sett rosa små askar att ha wedding favours i som jag oxå blev helt kär i..
HAHAHHA va galet kul det med Australien rosa sakerna som en tjej tar med, helt otroligt snällt!!!
Sånger; man kan lyssna på www.kyrkomusik.se där har de de vanligaste marscherna etc. Vi ska nog ha ngn sån klassik som ingång, kanske ha ffrån skärgårdsdoktorn "Wilmas sång" men vet ej än. Solo sång blir "Everytime we touch" Cascada, lugna varianten som en en kompis ska sjunga till piano. Sen ska min syster spela piano - ledmotivet till filmen pianot. Ha en bra dag tjejer, kul med alla inbjudningar ute nu! Själv har jag kollat med vissa vänner om de OSA:t o då har de sagt, "OJ, det är ju så självklart att vi kommer så man har ju nästan glömt bort att man ska OSA med" så det är bara att lite fint pika dem som inte svarat sen, man vet ju oftast själv vilka som ska komma, brukar ju vara de allra flesta om inte ngt man inte känner till sen innan har dykt upp.
Mica1
Tack för tipset!! Nu har jag nåt att roa mig med! Ska jämföra med vad ni andra har sagt att ni ska ha för att få lite tips.