Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Cinderella
Du har nog rätt...för han blir galen på mig och vice versa....
Har någon tips på var man kan hitta en presentask att ha wedding favours i???
Vi har två, båda bärbara. Sambon har ju jobbdatorn med sig hem på dagarna, så det funkar utmärkt. Just nu letar vi släpvagn - så vi kan köra undan allt skräp från tomten när husbygget kommer igång.
Lillan72:
Här e några!
www.romance.se/index.aspx&PC=34575
Även här:
celebrations.e-butik.se/
Twentyfirstofapril
Tack!! Hoppas att jag kan hitta ngt här.
Hittade på en annan bröllopssida berskrivning på hur man gör egna små askar. Tänkte att då kan man ju använda samma papper som jag hade till inbjudningarna och allt stämmer i färg, MEN tror ni att det är värt pengar och tid att gör 65 st askar, eller ska jag beställa nåt på nätet? Det var nog jobbigt att göra inbjudningarna (ska ju göra festprogram + vigselprogram), även om det var värt det. Pleeease får jag lite råd... innan jag tar vatten över huvudet..
God morgon Brudar!
Missade er helt igår kväll. Efter 2 glas vin till middagen somnade jag gott på soffan
Funderar på detta med en liten present till varje gäst.. Ni som ska ha det, vad har ni köpt? Prisklass?
Ha en bra dag!
Fick ytterliggare tre svar på inbjudan i går Så nu är det 7 sammanlagt!
Lillan72:
Hmm, med tanke på att det tog min kompis ca 1-2 timmar att vika o pyssla ihop 14 kuvert så låter det lite pyssligt med 65 askar
Har hunnit lugna ner mig lite grann och tror nog att jag ska hitta färdig askar istället för att vika de själv. Man har tillräckligt att göra ändå så jag tror nog att jag beställer de där askarna på nätet. Jag kan se mig själv sittandes mitt i natten, rivandes mitt hår, gråtfärdig och krampaktigt vika askar....