Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
JA ni ser, här satt jag i lugn o ro inte det minsta pirrig inför dagen och så rör man om lite o jag blir helt hispig
cinderella
jag får göra så..."söta lilla pappa vill bjuda på lunch för han tycker att om man gifter sig så måste man bjuda på mat"
Äsch, låt honom fixa det där med lunchen själv. Han får väl ringa upp gästerna o säga att "det vore jättekul att träffas redan innan vigseln, ni kan väl komma på lunch först?"
Ja det var faktiskt en bra idé att han ringer och bjuder in till den. Speciellt om inte ni ska vara med heller..
Jo visst...det är bara det att mina föräldrar bor utomlands och kommer inte förräns samma helg. De känner inte många av de som kommer och dessutom kan det bli väldigt dyrt för doma tt ringa runt...fast iof inte lika dyrt som att bjuda alla på lunch
Ge honom adresser till alla då, o låt honom skicka ett kort till dem så får de OSA även till honom. Jag skulle själv inte ta på mig mer jobb än nödvändigt. ;)
Marskatt
Låter kul, ska lägga fram det förslaget ikväll
Har varit på vigselsamtal idag. JÄTTEhärlig präst!!!! Vi är jättenöjda båda två!
När vi gått igenom cermonin och kom fram till vigseltal i programmet sa han tex "jag säger det jag kommer på för stunden, men ni kan va lugna, jag drar aldrig över tvåtimmarsgränsen" *lol*
Helt underbar människa med mycket humor!
Nu ska vi skicka efter vigselprogrammen..
Åhh har beställt mitt lockiga löshår i dag som jag ska ha till min utsläppta frisyr *myser* Är så lycklig om 2-5 dagar är det mitt Mohahahahaha
Nynnie
Vad kul att ni känner er nöjda! Själv är jag lite pirrig för att träffa vår präst... kantorn vet jag ju är jättebra (om han inte blivit så gammal att han fått blyfot o slinter med fötterna på pedalerna förstås) så nu är det prästen kvar...