Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Lillan72
Jag har hjälpt min m2bs kompisar med nummer till alla men jag har fullt förtroende för dem. Det skulle inte utsätta honom för nått otrevligt. De har teorin att inte utsätta varandra för nått de inte skulle vilja göra själv. Dessutom vet jag redan vad de ska göra . De ska på Laserdoom med honom och sedan har de hyrt en relaxavdelning där det blir mat och dryck och bastning. Och efter det blir det nog krogen eller nått. (det ville veta om jag trodde han skulle tycka det vore kul)
halloj alla,
vi pratade precis om detta med svensexa/möhippa hemma igår. Tänk om ingen fixar ngt, vet att de planerar för ngn har försagt sig men tänk sen om de inte hittar ngt datum, veckorna rullar på o sen blir det inget Tror nog det men man vet ju aldrig!! Samma för mig att jag har blivit uppringd av bestman som bett mig skicka inbjudningslistan + telnr till alla killar jag kunde så där vet jag också att det planeras men inget mer, inget datum eller nått. Sa precis igår att nu gäller det att på fredag kvällar = en imorgon = att plocka undan o kanske se till o ha rakade ben om det är ngt bad moment HAHAHAHA va löjlig man e egentligen
Men lite pirrigt är det, 6 helger kvar så inte så mkt att spela på..
Detta med morgongåva, någon som har ngn bra idé? Jag gav lite bilder till min blivande för ngt år sen så det har han fått. Men annars då? Luftballongstur? Någon gullig bok där jag sätter in bilder från våra år tillsammans och skriver texter till varför jag älskar honom så mkt och hur mkt han betyder för mig etc? Någon som har en annan bra idé??
Jag funderar på att köpa ett par kalsonger med texten Property of Mrs .....
Halloj!
Nu vet jag.. de hinner inte fixa vattenläckan i präsgården vi hyrt
Det problemet behöver man inte, mindre än 2 månader innan "den stora dagen"...
På måndag ska vi titta på en hembygdsgård i närheten, men då måste alla transporteras dit, dåligt med parkering mm mm. Prästgården ligger precis brevid kyrkan, vackert vid vattnet, Bu hu, men värre saker skulle kunna inträffa
Hursomhelst, det som är viktigt är ju att vi ska gifta oss!
Lillan72,
vi har massor kvar att fixa. Min m2b är helt obekymrad om att han inte köpt kläder än.. Men fixar lite varje kväll.
hej tjejer hjälp mig lite här om det är ngt jag missat på vägen
Klänning=håller på att sy den
M2b kläder beställda och utprovade samt en del till våran lille son resten skall jag fixa själv.
Näbbarna kläder är fixade
blommar är beställda (skall göra dekorationerna själv)
All bordsdekoration är köpt och redo att bli utlagd
Extra kollat lokalen talat med dem som har hand om varmrätten
fotografen är bokad
bartendern är bokad spriten är inhandlad
Behöver fixa!
Transport - häst och vagn
samt ngn extra som kan servera och duka av!!
Är det ngt mer som behövs fixas tror ni
jo förresten alla papper till program och sånghäfte osv är också fixade skall bara skrivas och det väntar vi mex till osa datumet!
Hej Morgans brud, använd dig av checklistan du kan hitta här på BT, den är jättebra! Man får i stort med allt där!
/Mica
Jag får nog ingen möhippa, men mannen får en svensexa iaf! Vår kompis har precis dragit igång det o har frågat mig vilka som bör bjudas med. Kul för honom!!!
Hej alla!
Jag har ett litet bekymmer. Tänkte höra vad ni säger. jag har en väninna som tidigare stod mig nära som attan, men efter hon flyttat för ett år sedan har kontakten varit si o så. Men vi är vänner ändå. Hon har en sambo jag aldrig träffat, men jag ser fram emot att se vem han är. Men han vill inte komma på bröllopet, för han känner ingen mer än Anna där o inte ens oss liksom. Så nu undrar hon om hon kan få ta med sig någon annan istället o har föreslagit 2 st. Den ena hade gått bra, en killkompis till henne som bor kvar här, men tjejen hon helst vill ta med gillar inte jag! Hon är trist o blyg, och skulle nog känna sig helt felplacerad på bröllopet oavsett hur jag placerar in henne. O jag har redan problem med att jag har för många tjejer över i bordsplaceringen.
Hur ska jag göra, ska hon få ta med sig henne? Hur hade ni gjort?
Twentyfirst..
jag hade nog själv valt vem hon ska få ta med eller varför kan hon inte komma själv o fira denna dag med er?? Nej välj du vem hon ska ta med om någon. Du säger också att ni inte längre har så bra kontakt så då är det ju än mindre anledning till att hon ska börja ta med ngn som du inte gillar. Nej det är ditt bröllop, en dag i livet som bara är nu, du ska ha det som du vill o de du vill ha där, det bör hon förstå! Men vet hur jobbigt det är när folk reagerar på olika saker som att inte bli bjuden etc, men det är bara att stå på sig o lita till sina egna val, tror att det blir det bästa bröllopet då. Låter inte som att du vill ha den trista tjejen där skippa henne då!