• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Saltakatten

Oj, vad många som är här och skriver! Så roligt!

brud21/4: vad kul med en skånebrud till. Bor själv i lund. Får man fråga var du ska gifta dig?

Ska prova klänning på fredag. Vet att jag är sent ute men jag hoppas att det löser sig.

• Nynnie

Marskatt
    Jag har påsydda broderier på min klänning (från Kina) och dessutom har den varit ihopvikt och vakumförpackad på hitresan så den behövs "fixas". Detta skulle kosta runt 350-400 att göra på kemtvätten. dessutom sås tänkte jag att de kan plasta in den åt mig.

• Marskatt

Ah! Smart! Jag kanske ska ringa Pressateljen i Östersund o höra om de kan ta en titt på klänningen åt mig i början på veckan (den vecka det "smäller") o få tillbaka den dagen innan om den skulle behöva fixas då. Vill ju gärna se fräsch ut...

• twentyfirstofapril

saltakatten o brud21/4:

Jag e ju oxå en Skånebrud, strax utanför Kristianstad!

• brud21/4

Saltakatten o twentyfirstofapril

Jag (vi) ska gifta oss på mässen i Revingehed. hoppas därför på sint väder så vi kan va ute i parken.

o saltakatten: jag köpte min klänning förra veckan så så sent ute e du inte. även om affärsfolket tycker de. :)

twentyfirstofapril: fint datum!

• twentyfirstofapril

Japp, fint datum Vi hoppas på vårsol o vitsippor i backen!!

• brud21/4

precis min tanke. helst en 15 grader i luften oxå. hade varit mysigt att få stå ute o gifta sig.

vart ståndar ditt bröllop då?

• MrsA

Hejsan!!
    Här kommer en till 21 aprilare! Borgerligt för vår del. Men med hela kalaset...

Ska ni på bröllopsmässan till helgen? Det ska jag, min blivande är intresserad men inte så intresserad!!

Hur går planeringen för er? Vi skickade ut inbjudningskorten för en vecka sedan. Nu är det på riktigt!!

Lycka till!

• Fru Cinderella

Mrs. A

Vi skickade ut våra för ca. 2 veckor sedan.. så då ligger vi nästan i fas med varandra då ;)

Vår planering går riktigt bra.. verkar ha planerat så bra så att nu för ett tag är vi sysslolösa :)

• brud21/4

MrsA:
    vi kör oxå borligt, fast på plats i bushen. med hela köret.

väntar just nu på mina inbjudingskort som kommer imorn o skickas ut samma dag.
    o sen om min m2b vill följa med på mässan till helgen, det vet jag inte än. nåt får han ju hjälpa till mde, tycker mest det är jag som bestämmer allt. nån mer som upplever att han är lite sådär halv-passiv?
    det han varit med o bestämt är datum o hur inbjdingskorten ska se ut.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!