Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
cinderella,
VA FINT!!!
Du verkar ligga så bra till i planeringen! Jag e nog rätt lugn även om det bara är 5 veckor kvar. Men har koll på det mesta - tror jag
Har lovat min M2B att inte sitta vid datorn mer idag så ska stänga ner nu, har skrivit planeringslistor på allt som ska hämtas, lämnas etc o fixat foton på alla gäster till middagsprogrammet, får räcka för idag
Ha en bra kväll alla!
Fiiiiint Cinderella! Själv väntar jag på min slöja. Har precis köpt en begagnad o hoppas att den ska passa till.
Nån av er som har skotips åt mig? Måste hitta ett par nya innan lunchtid på lördag! Då ska klänningen lämnas in för att läggas upp nämligen... Antingen cremefärgade eller mörkbruna tänkte jag mig, med hyfsad klack o med en rundad tå (absolut inte "spetstå"!).
Cinderella
Vilken brud!! Du ser supertjusig och romantisk ut!!
Själv var jag och hämtade min Maggie Sottero klänning idag i Södertälje och var rätt spänd innan eftersom jag beställde den efter att bara ha sett den på bild. Den var SÅÅÅ fin, känner mig som en riktig prinsessa när jag har på mig den. Köpte en stor underkjol så den blir väldigt vid och sen ska jag ha jättelång slöja till. Köpte även vita eleganta sidenskor och smycken där. Det var mng saker som fixade sig på samma gång. Kommer somna med ett leende på läpparna ikväll!!
Lillan
Vad kul! Roligt när man fått till helheten liksom. Själv hoppas jag ju hitta skor nu på lördag, o så har jag köpt en slöja, så det är dags att prova allt igen... Hårsmyckena jag gjort är jag också väldigt nöjd med. Hoppas det går att få till nåt av det, har massa olika grejer att testa med, så får vi se vad det blir.
Tur att prylarna knappt kostat något, då kan man ju lyxa till med en massa varianter!
Sov gott förresten! Sambon fnös lite när han gick och la sig för en stund se, dags att göra honom sällskap...
Marskatt
Vad är det för hårsmycken som du har gjort? Själv tror jag att det "bara" blir en tiara (hade INTE tänkt att ha det från början) i håret. Efter att ha köpt alla de där grejorna på Prinsessa i Södertälje så får jag hålla hårt i plånboken för nu är jag nästa ruinerad...men det var det värt .
Här sover alla redan så jag ska nog göra detsamma, god natt till dig också!!
Hej allihopa!
Är lite exalterad, ska prova klänning imorgon med mamma och mina två tärnor. Ska bli kul.
Provade några klänningar idag helt oplanerat. Skulle kolla på näbbklänningar i en brudbutik och helt plötsligt så stod jag i provrummet.
Hihi.
Den jag gillade bäst av de jag provade var nixa modell 7107.
Huh, det kommer att bli jättesvårt att bestämma sig. Men det är nog ett ganska trevligt problem egentligen
Lillan
Jag har "pärlat" som sonen säger. Dvs gjort små blommor med tunn ståltråd o pärlor på som jag har tänkt att ha i håret. Sen har jag ett diadem o en tiara också... Det var ju så himla kul att greja med det när jag satte igång, så det är nästan svårt att sluta!
Vad kul att ni tyckte om den!
Kul att jag lyckades med det romantiska också eftersom det var det jag siktade på!
Hmm.. skor.. själv köpte jag mina på skopunkten. Har du vart runt i de vanliga skoaffärerna Marskatt?