Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
mm, har varit på de som finns här i Ludvika o på de allra flesta i Västerås. Det var ju ett par veckor sen jag var i V-ås, så nu satsar jag på Borlänge imorgon! hoppas hoppas!!!
Jo, nu har ju vårkollektionerna börjat trilla in också ;) Lycka till i skojakten
Tackar! Kan nog behövas!
Är det ngn mars/april brud som ska gå på mässan på Grand Hotel imorgon? Själv ska jag dra med min syster dit och se om det finns ngt intressant. Har det mesta klart, men det kan ändå vara kul att åka dit och titta.
Det är visst bara jag som är vaken så jag får väl roa mig själv ...Har precis beställt underkläder + nattlinne till bröllopsdagen och ska även ha på mig det för fotona till Morgongåvan. Fick tips från Cinderella att man nog inte behöver ha bh under klänningen och det var helt rätt
. Fast jag beställde en snygg korsett för fotonas skull. Blir fnissig bara jag tänker på de där fotona
..Har för första ggn beställt underkläder från nätet, så det ska bli spännande att se hur det blir. Har ni andra fixat underkläder??
Lillan72
Kul att ha beställt, det är det alltid
Har inte köpt några underkläder än.. borde verkligen sätta i gång.. med tanke på vår strama budget så ska jag nog ta ett kik in på H&M *Scccchhh*
Hej hej!
Jag är också här, och vaken!
Lillan 72,
Spännande med fotografering... Tror inte det är något för mig däremot
Har köpt jättefula, praktiska underkläder att ha under klänningen.. men lite finare underkläder och ett sött nattlinne att ta på när vi är ensamma. (Ska försöka undvika att han ser mig i de "praktiska" )
Har idag gjort slut på nästan halva budgeten.. köpt/beställt ringar till både mig och m2b. Den blivande maken har dessutom äntligen köpt kostym mm.
Lämnade även in gammalt guld till en guldmed, som ska göra en ring med barnens namn stämplade på sidan, med 3 små brillianter mellan/på sidan av namnen. Jag känner mig så nöjd idag. ( Men med lite stress över alla pengar som går åt.. Intalar mig att vi ska ju bara göra detta en gång )
Efter detta åt vi middag ute, ensamma, medans barnen fick fredagsmysa med mormor och morfar.
Så roligt att gå på bröllopsmässa! Avundsjuk... men vi håller på att bygga om hemma, så om vi ska ha någon möjlighet att bli klara med ett rum innan bröllopet, så måste vi stanna hemma
Tittar in bara som hastigast. Ska dricka en kopp te o gå o lägga mig i tid för en gångs skull... Vi ska till Borlänge o förhoppningsvis handla det sista imorgon. Papper till tackkorten, skor till båda två, byxor till m2b o så lämna in min klänning för att läggas upp då förstås. Har jag glömt nåt? Hm, det lär jag ju märka i så fall... Ny bilbarnstol till sonen behövs visst, så det får vi fixa det med - hans ben börjar bli för långa för den gamla stolen han har. Jo, doppresent till barnens kusin måste vi ju skaffa också, o så behöver jag mer te. Blommor står väl också på listan, för jag ska nog försöka mig på att göra en blomboll på söndag kväll. Imorgon o på söndag fm ska vi STORSTÄDA. Det kommer en familj och kollar på vår bostadsrätt på söndag, o om de inte vill ha den så ska den annonseras ut... Phu! Full fart är det ute på tomten också. Bäst jag lägger mig snart o försöker varva ner, kan nog ta ett tag...
Visst är det pengar som är den stora oron?? I vårt fall är det just det. Allt som har m bröllop att göra kostar ju så HIMLA mkt. Gick igenom budget idag för att visa M2B hur vi ligger till och hur vi ska dribbla med pengar. Pengar är det som jag har mest ont i magen av. Drömde härom natten att blivande svärfar gav mig sitt kontonummer och sa att jag får ta så mkt pengar jag behöver..tyvärr var det ju bara en dröm *fniss*
2007-03-24
Den där ringen låter ju supergullig. Hhmm, kanske nåt för mig också. Är det ngt du har kommit på själv, eller har du sett en bild?