Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Hihi, jag ska nog också göra en secretbox. Min blivande kommer nog inte bli så förvånad eftersom när han läste om det så började han tjata om att han ville ha en sån i morgongåva
Det bästa är att min M2B ALDRIG skulle tro att jag skulle våga göra nåt sånt här så det blir en kul surprise!! Bra att göra det med en tjejkompis för då tror jag att man lättare slappnar av, och spara pengar är aldrig fel, det skulle jag behöva lära mig att göra .
Jag hade oxå viljat göra en secret-box, men jag har inte kroppen för det Visst, miin m2b älskar mig som jag är, men jag tror inte bilderna hade varit så smickrande.
Idag har vi beställt ringar! Hade hittat på en egen modell med utgångsläge från en annons i en bröllopstidning. Trodde det skulle bli skitdyrt, men vi hade 29g guld att lämna för 110:-/g och så 30% rabatt på ringarna, och så hade jag 10 princessslipade diamanter i en annan ring som han skulle sätta i den nya. Allt som allt gick det på 5900:-, och det var rätt breda o tunga ringar, 6mm breda. Känns som ett bra pris!
Innan dess var på feststället. Jag hade sett det innan men inte Andreas, och han bara föll som en fura! Kika gärna på www.tomarp.gardshotell.com/ Hon som driver stället var väldigt trevlig o tillmötesgående. Kändes bra. Vi bestämde oss för buffe och sen bara kaffe o tårta.
Om en timme åker jag för att prova klänning. Håll tummarna för att jag hittar en fin!!
Hejsan!
Idag har jag varit ledig, så jag tog med dottern till stan, när storebror var i skolan. Är inte så nöjd med de underkläder jag köpt så jag letade vidare idag. Det är ganska dåligt utbud så här efter jul, men jag träffade en jättetrevlig säljare som skulle beställa massa nytt, och då även en axelbandslös BH i rätt färg + "midjeformare" för att hålla in magen i klänningen.. mindre snyggt, men bra för hållningen..
Vad ska ni ha för blommor/buketter?? Färgtema?
Oj roliga nya frågor
Färgtema blir guld, svart och vinröda rosor. Väldigt dramatiskt!
Min bukett kommer se ut så här. Enkel, men jag älskar det enkla.
groups.msn.com/LadyCecilia/brudbukett.msnw&PhotoID=839
Twentyfirstofapril,
Håller tummarna för att du hittar din klänning idag! Jag var jättenervös när jag köpte min, men fick bra hjälp, och känner mig nöjd att det är klart.
Min bror var idag och hämtade en sjal jag köpt på en annan butik, ser fram emot att prova det ihop.
Spännande att ringen är på gång! Har nästan bestämt mig, måste bara fundera och titta lite till...
Vårt färgtema är rosa o olika nyanser och cremevitt. Och så ska jag ha lite grönt i buketten, hjärtan på tråd och pärlor o silver. Sen gör vi inbjudan o vigselprogram o annat i rosa nyanser.
Och så fick vi hem vår hindersprövning godkänd idag, det gick undan! De måste fått den igår för vi skickade den i lördags.
Har precis beställt brudbuketten,corsage till m2b samt till bestman och tärnbukett och allt för 650kr!!! Blev jätteglad för jag trodde det skulle kosta mer...Har iof valt en väldigt enkel "bollbukett" med röda rosor i olika nyanser
Vi har eg inget färgtema...men creme,guld och rött verkar det bli mest av.
Får se vilket färg tärnklänningen blir i...Hm....
Nu är det skorna som är i fokus!Vill ha HÖGA klackar typ 9-10cm....men det är svårt att hitta...Någon som har tipps?
_Cinderella_
Vi har grönt, vitt och silver som färg, Ska ha ljustgröna rosor, "trollhassel" hjärtan-på-tråd + några silverpärlor i buketten + något mer grönt. Vill att buketten ska vara mer rolig och tuff än söt.. Vår dotter får en liknande liten bukett och lite blommor på ett diadem.