Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Fru Cinderella

Jo jag gifter mig i April o känner mig minst lika ensam ;)

Synd att vi verkar vara så få.. men aja desto mer strålkastare på oss eller hur

Vi gifter oss den 28:e ni då?

• Fru Cinderella

Jo jag trodde vi var i perfekt fas o hade ALLT under kontroll innan 2007 kom, nu började allt kännas så verkligt!

Men egentligen har vi nog allt under kontroll... har en hel del kvar att fixa, men ingen panik än. Beställde inbjudningskorten i förrgår så de kommer i nästa vecka o sen ska de läggas på lådan.. ska bli riktigt kul

• Fru Cinderella

Jo jag ville också göra dem först, men insåg att jag nog inte är SÅ pysslig att jag orkar.. men för din del, hang in there! Det blir säkerligen jätte fint.

Njaee.. har funderat på det där med päls. Men tror inte det fungerar den 28 april, lite väl nära våren/sommaren. Men i mars fungerar det ju guld.

Tänkte försöka hitta en snygg kavaj i smaragsgrönt med siden knytband i sidan, vart man nu kan hitta det.. men ja ja senare projekt..

Mitt stora problem ligger i skor.. tänkte att det kanske inte är så kul att lalla omkring i klackskor när det kan vara riktigt moddigt ute. Hur har du tänkt lösa det?

Ang. pälsjacka.. har du kollat in rean..de rear ju ut en massa fina pälsjackor nu i alla fall på HM o Cubus i Linköping där jag bor.

• Fru Cinderella

Nej, jag funderar på att försöka hitta sådana där ankelstövletter med Låg-Ingen-Klack men så att man fortfarande får "klonk" ljudet när man går om du förstår vad jag menar...

Har inget behov av att bli längre heller så..

• Fru Cinderella

Någon mer mars/april brud som är intressrad av att hoppa på vår tråd??

• Fru Cinderella

jo vet vad du menar.. vi ska flytta nu mitt i alltihopa usch, det som kändes så välplanerat nu under hösten är nu en enda härva av virrvarr... fast det hör väl till antar jag ;)

När går det av stapeln för er är det tänkt?

• Fru Cinderella

Själv kommer jag sitta på helspänn fram tills torsdag/fredag nästa vecka då inbjudningskorten ska levereras.. kan knappt vänta.. man får ju bara hoppas på att det blir lika fint som provkortet vi såg.. o att få se våra namn tryckta på korten.. *myser*

Måste dock snart jaga fatt på en kostym åt min sambo.. trodde aldrig det skulle vara så svårt att hitta något passande i en vettig prisklass.

• Fru Cinderella

Vi ska skicka den 15:e.. har precis gjort klart hemsidan med *pust* nu ska vi bara lägga upp den på ett vettigt domännamn också..

Jo Thailand hade vart en lösning.. men så jobbigt när man måste beställa från Sverige.. gick nu på julrean men tyckte allt var så tråkigt.. Tänkte gå en runda till när vårkollektionen kommer innan vi får panik.

• Fru Cinderella

Ah.. då är det ju snart.. vad kul

Svar på tråden Mars/April brudar!!!