Inlägg från: Marskatt |Visa alla inlägg
  • Marskatt

Mars/April brudar!!!

Lillan
    Jag kan inte komma ihåg att vi diskuterat frisyrer förut! Hur ska ni andra ha det?! Är själv inne på en enkel o lite stram uppsättning o så sätta hårsmycken i det (förhoppningsvis) blanka, vackra o släta håret! Å ev en slöja... den kommer nog imorgon, för den var inte med i posten idag...

• Marskatt

anNea
    Klart man kan ha en axelbandslös i mars!

Idag kom min slöja, den var perfekt! Precis lagom lång o lagom "mycket", tyckte både jag o m2b. Och sonen sa "ooohhhh" som vanligt...

• Marskatt

En ganska kort, går till mitten av ryggen ungefär, ivory med något mörkare kantband, o i två lager. Bara en enkel kam, utan krusiduller på. Känns precis lagom!

• Marskatt

Mm, passar jättebra till min klänning, som har fin snörning i ryggen som jag gärna visar. Desutom känns det lite mer klätt mer en slöja som hänger ner över axlarna, o jag ville ju inte ha bolero eller liknande över min axelbandslösa klänning.

Hittills har allt verkligen spelat oss i händerna när det gäller inköp, så vi får väl hoppas att resten fixar sig också! M2b köpte t ex 3 par skor o betalade för 1 par förra helgen, så nu har han skor att välja på minsann!

• Marskatt

Cinderella
    Hm, mina trosor blev såna där "osynliga" från sloggi... på butiken där de säljer underkläder rekommenderade de dem, alla tjejer som ska på bal köper dem tdligen. Men jag ska byta om sen kan jag lova! Har köpt ett set med bh o trosa som heter sensual emotion från Triumph. Jättesött! O passade perfekt i färg till min ljusa hy... sköna dessutom. Tja, jag är supernöjd helt enkelt! O så 25% rabatt på bh:n på Lindex...

• Marskatt

Äsch, jag förutsätter att restaurangen fixar det fint där vi ska sitta o äta, o jag vet ju hur inredningen i rummet ser ut. Känner mig inte särskilt orolig, faktiskt. Men så fort alpina VM är över så är det dags att fixa till det sista i menyn.

• Marskatt

Placeringskorten gör vi ju själva förstås. De blir cremefärgade med lila text, o "mönster" av fastlimmad lila finkornig sand. Vi har små påsar med favours också (chokladhjärtan som jag köpte nu ikväll faktiskt), o de påsarna är förstås cremefärgade med ljust lila band!

• Marskatt

Min frisyr blir då i alla fall helt uppsatt... tror inte det blir så snyggt med nåt så spikrakt som mitt hår hängande

• Marskatt

Vad kul Cinderella! Jag har ju bestämt mig för en boll i snöre o beställde blommor förra fredagen. Känns jättebra!

Förresten - jag har skrivit under med mitt nya efternamn för första gången! Vi ska beställa arbetskläder, o eftersom det tar så lång tid innan kläderna kommer o vi gifter oss om drygt 2 veckor fick det bli det nya namnet! Hm... snyggt skrivet blev det ju inte, tror jag får ta o öva...

Svar på tråden Mars/April brudar!!!