Mars/April brudar!!!
Twentyfirstofapril
HEJA, HEJA, va duktigt du är!! 3 kg är ju jättebra!!!
Twentyfirstofapril
HEJA, HEJA, va duktigt du är!! 3 kg är ju jättebra!!!
2007-03-24
Va blev det för frisyr??
Idag fick jag underkläderna som jag beställt via nätet (en korsett o ett nattlinne) och inget passade. Nattlinnet hade ingen passform alls över bysten och korsetten var för liten över bysten. Var rätt så besviken, så nu blir det nog att gå till en affär istället . Det positiva var att jag fick även våra svarta t-shirtar med "Nygifta" på och de var jättefina!!
Twentyfirstofapril
Stackars er!!! Varför är att alltid så att saker pajar när man behöver pengarna till annat??
2007-03-24
Tack för påminnelsen! 5 KORTA veckor är det kvar. Igår var vi och provåt vår meny och var supernöjda med både för- och efterrätt, men inte varmrätten.
Känns lite jobbigt så jag får ta mig ett prat med vår kontaktperson på vår festlokal och se vad som kan göras.
Cinderella
Var inte du inne på att ha en sån där blomboll?? Har du ångrat dig?
Cinderella
Såna chocknyheter skulle jag gärna också få! Det är bara att tacka och ta emot!
Cinderella
Hon har kanske kommit till insikt att din sambo faktiskt VILL gifta sig med dig och kanske försöker kompensera sina tidigare dumheter med att betala er resa...Grubbla inte för mkt utan bara tacka och ta emot!! Svärmödrar är ett speciellt släkte, min är nog den knepigaste av de alla...Idag fick jag höra att min son skulle nog ha det bättre hemma hos henne än hos mig...
Tjejer, har ni något bra tips på en Gästbok? Det är alltid lättare att leta om man har fått några tips.
meili
Välkommen hit!
meili
En sån där bröllopsgästbok som alla skriver ngt snällt (förhoppningsvis )i.
meili
Oj vilken bra idé!! Det måste jag nog fundera på om jag kanske ska göra en sån bok. Framför allt om jag har tid eller inte..Har du nåt tips på både en sån bok och en som är "färdig"?
En kompis till min sambo ringde precis och berättade att de ska ha svensexa för sambon den 10:e mars. Den dan är fullbokad för oss, ska bla fixa smink och hår den dagen, men tror nu att jag måste nog boka om. Det gör jag gärna för min sambos skull, hoppas bara att frissan kan ändra datum...Det enda jag inte gillade med svensexan var att de ska var borta till på söndag kväll, men det är väl bara att gilla läget