Mars/April brudar!!!
Marskatt
Det är förståeligt.. men det är lite skillnad på början på mars i jämtland och slutet på April i Östergötland ;)
Marskatt
Det är förståeligt.. men det är lite skillnad på början på mars i jämtland och slutet på April i Östergötland ;)
Marskatt
Varför skulle du inte hitta det??
Jag hittade min på H&M på julrean för 150kr
Bens wife
Jag är också 1,65
Det går guld.. jag tycker jag är snygg i det i alla fall (rodnar lite).. har inte med längd o göra.. äsch var det dummaste jag hört. Ut o prova det du tycker om och det bums! ;) Hoppas du hittar något megaläckert som får din kära mor att trilla på ändan!!
Jag såg faktiskt tjockare ut i drapering.. tvådelat hade jag väl kunnat ha.. men drapering var verkligen ett skämt på mig!
Bens wife
Yeaj! Du bara måste berätta hur det gick sen!
Bens wife
Wow, har visserligen en liten nish för sjöjungfruklänningar men den satt verkligen snyggt på dig! Inget illa ment men mycket bättre än Nixan!
Irrepirreplutt
Vad kul
Visst är det en underbar känsla när man äntligen hittat rätt!!
Irrepirreplutt
Precis samma som för mig.. det vart liksom tyst i rummet.. det var verkligen perfekt!
Irrepirreplutt
Vet inte, var det förr lite mer (För något år sen).. men tror aldrig det vart så populärt.. tror forumet väger upp för chatten.
Usch börjar få lite ångest nu.. 2 månader kvar o har fortfarande inte bestämt vilka blommor jag, sambon o brudföljet ska ha