Inlägg från: Marskatt |Visa alla inlägg
  • Marskatt

Mars/April brudar!!!

Jag KAN flyga... det är inte farligt... Det fixar sig tjejer! Ta det bara lugnt nu! Försök sova LITE i alla fall. Kram på er!

• Marskatt

Vilken smart kille! Vår har en viss förmåga att avslöja allt möjligt för tillfället... idag babblade han hej vilt om pappas resa till Kina imorgon! Å så vill han ringa en massa av våra kompisar o berätta om kyrkan... å det vill ju inte vi än, inte innan vi fått ut sommarens inbjudningskort... Förresten, nu har jag skurit ut korten, så nu gäller det att se till att allt annat blir klart också... Men jag har ju fram till juli på mig!

• Marskatt

De fyller 4 (i juni) o 2 (i juli)

• Marskatt

Vad kul! Nu börjar dom ju liksom ha lite glädje av varandra... o också bli rätt osams iofs... Blir väl lätt så när storebror är en petig rackare o lillasyster är en riktig retsticka OCH dramaqueen...

• Marskatt

Haha! Har du också ett kylskåp! Fast mitt kylskåp hade nog tjyvtränat... för helt plötsligt så fixade han i alla fall en helt ok vals... när det väl gällde. Men rackarns vad jag satt hemma o försökte coacha, ända tills ett par veckor innan, då glömde vi faktiskt bort det tills kvällen innan! Gick ju som sagt var bra ändå!

• Marskatt

Hm, jo så har storebror börjat göra med lillasyster här också... en knuff här o ett tjuvnyp där... Nu väntar sängen! De vaknar ganska tidigt på morgnarna nu när det är ljust så tidigt... Blä! Jag är INTE någon morgonmänniska! Sov gott nu tjejer!

• Marskatt

Vad synd att man ska jobba imorgon då... med tanke på vinet menar jag... Får väl sitta här o skåla för er på lördag istället!

• Marskatt

Klart det gör! Ni kommer med all säkerhet att känna att det är världens bästa dag, o att den är bara er! Och vem vet, går det inte exakt enligt planerna i varenda liten detalj, så kanske det rentav blir ännu bättre än vad ni tänkt från början!

Själv ska jag sälja barnvagn... köpte en begagnad (i nyskick) Emmaljunga Scooter till dottern idag (röd o svart som hon blev helt galen i!) o satte ut annons på vår gamla vagn på Blocket för en timme sen. Herregud! Folk är ju inte kloka! De har ringt som galningar sen dess! Och då tyckte jag nästan att jag tog i med priset (fast det var ju många bra tillbehör också)! Får se om de vill ha den när de kommer o tittar... Så på fredag fm får ni hålla en tumme för att jag blir av med den - så har ni något annat att tänka på ett par minuter o då hinner ni kanske stressa av lite...

Vad himla kul att fortfarande ha allting framför sig! Känns det stressigt ikväll så är det nu det är dags att tagga ner... så ni hinner bli någorlunda avslappnade till på lördag. Simma lugnt!

• Marskatt

Tack! Klart jag ställer upp med det jag kan, vilket i det här fallet råkar vara glada tillrop!

O vad beträffar barnvagnen så har jag en hel lista att ringa upp om jag inte får den såld... så populär var den minsann! Det borde jag egentligen meddela barnvagnstillverkarna, att folk hellre vill ha en enfärgad, klassisk barnvagn än en rutig i årets färger!

Vad kul att alla "trycksaker" snart är klara! Vad duktiga ni är som fixar o donar!

• Marskatt

Grattis tjejer! O lycka till på lördag! Själv har jag precis fått hem mina papper på att namnbytet är klart (tog tre veckor, bara så ni vet), så vilken dag som helst är det väl dags för nytt körkort. Vilken tur att jag bokat in ett frisörbesök på onsdag så jag ser ok ut på kortet sen då! Fick lönebeskedet idag också, första "officiella" posten med nya namnet på...

• Marskatt

Åh! Rom i maj är jättehärligt! Vi var dit för tre år sen o det var kanon! Ni kommer att få en härlig semester där! Vilken bra present, resa från en o middagarna från en annan. De kombinerade ihop det bra måste jag säga!

Jag tänker faktiskt ha min klänning igen... eller snarare en del av den. Min var ju tvådelad o vi ska ha en fest för alla kompisarna i sommar, så då tar jag antingen överdelen eller kjolen, o kombinerar med nåt annat, plus lite mer färgglada smycken o så tänkte jag.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!