Mars/April brudar!!!
Jo, men det blir på tok för dyrt!
Har just fått chocknyheter dock, svärmor som vart allmänt mot bröllopet ska bjuda oss på bröllopsresa till typ.. ja vart vi nu vill åka ! Förstår verkligen inte, helt sjukt!
Jo, men det blir på tok för dyrt!
Har just fått chocknyheter dock, svärmor som vart allmänt mot bröllopet ska bjuda oss på bröllopsresa till typ.. ja vart vi nu vill åka ! Förstår verkligen inte, helt sjukt!
Lillan72
Jag vet, men det konstiga är att hon alltid vart EMOT bröllopet.. förstår inte vart hon slagit i huvudet bara.. för en månad sen satt hon o försökte prata ur min sambo att gifta sig med mig.. och de vägrade hjälpa till o betala middagen.. men nu så ..jaha.. vet inte om jag ska skratta eller gråta!
Lillan72
HA det var det värsta.. jo speciella är dom alltid *skrattar* Det är väl bara o passa på medans hon fortfarande har bulan efter smällen kvar ;)
Ansu
*Schhhh*
Vi köpte den på julrean på H&M för 500kr för kavaj och svarta byxor
MIN KLÄNNING HAR KOMMIT!!
*Wiiiiiiiiiiiii*
Ska gå o göra inprovningen i morgon och betala för den.. sen är den min, bara MIN *Mohahahahaha*
Var bar tvungen o skriva av mig lite ;)
Lillan72
Ja, det känns helt fantastiskt.. så klockan tre i dag! *lääängtar*
Får man med en resegarderob? Har inte ens jag tänkt på..
Har hört att de inte ska hänga med plast runt sig att det då är bättre med ett lakan.. sen ska de ju inte hänga heller så de kan bli utdragna eller något sånt.. fast det är nog mer för långvarig förvaring båda mina exempel..
Lillan72
Det skadar ju inte ;)
Lillan72
Låter ju bra, själv ska jag förvara min hos mamma i hennes STORA klädgarderob
Vi åker till och från bröllopet i taxi.. eftersom vi har vigsel o fest på samma ställe så behöver vi ingen transport..