Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

2007-03-24
    Ja, nu har vi inte långt kvar du och jag! Det är kul att ha ngn med här i tråden som ska gifta sig samma datum.

Jag fick en sån möhippa som jag hade hoppats på. De var jättesnälla mot mig. Blev sminkad och fixad i håret, fick blåsa två glas till mig och M2B som vi ska ha på bröllopet, var på chokladprovning (nåt jag velat prova länge) och hade tjejkväll med god middag och melodifestivalen. Kan inte ha haft det bättre Är du orolig för ngn möhippa?

• Lillan72

Träffade vår präst idag och nu börjar det verkligen kännas att det är snart dags!! Prästen var jätte trevlig och hade mkt humor så jag tror att det kan bli en rätt så lättsam vigsel. Är bara fundersam på om min 4-åriga dotter som ska vara brudnäbb kommer att kunna sitta stilla under själva vigseln, myror i brallan är det verkligen där

• Lillan72

Nettisen
    Oh, va tjusiga ni var!!! Grattis!! Din kappa är verkligen helt underbar!

• Lillan72

2007-03-24
    Hur gick det igår?? Kom de och hämtade dig? Igår kidnappade de min sambo och han kommer inte hem förrän i eftermiddag. Måste erkänna att jag är lite orolig, men jag hoppas att han har haft kul. Undrar bara i vilket skick han kommer att vara i när han kommer hem....

• Lillan72

2007-03-24
    Min sambo rumlade in vid halvfemtiden (fortfarande rund under fötterna ). Det visade sig att de bla har varit på kryssning, det var därför han sov borta. Sen hade han bla fått boxas så hans näsa var alldeles svullen, trots att de sagt åt killen han boxades emot att han ska gifta sig om två veckor, så boxa honom inte i ansiktet... Han kommer garanterat att ha rejält ont i näsan imorgon, men, men...va ska man göra. Han sken som en sol när han kom hem så jag kan bara vara glad för hans skull
    Nu är det BARA 13 dagar kvar till den 24:e. Kan du fatta det???? Jag blir helnervös!!!!

Nynnie
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!

• Lillan72

2007-03-24
    Själv sitter jag och kämpar med festprogrammet. Trodde aldrig att det skulle vara så kämpigt att skriva en liten mening om varje gäst. Är helt snurrig i huvudet. Måste bara få fason på det här programmet NU.... Vad ska ni ha för wedding favours?

• Lillan72

NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)
    Jag ska nog sätta en sån där lapp i min panna och ha den där de två veckor som är kvar till bröllopet!!

• Lillan72

2007-03-24
    Jo, jag har fått se bilderna och jag är jättenöjd! Först var det lite konstigt att se sig själv (hatar att vara med på foto), men de var så vackert fotade att det kändes jättebra. Ska bli jättespännande att se vad M2B tycker .

Jag tycker att ditt halsband och örhängen låter jättefina. Det blir snyggt att ha något som hänger lite när du har uppsatt hår. Jag ska faktiskt ha ett armband eftersom det hörde till med de smycken jag köpte och jag tror att det blir fint utan att det blir för mycket.

Provade på spray tanning idag och jag är jättenöjd. Ska bara be M2B att inspektera baksidan för att se att det inte är flammigt...

• Lillan72

Lycka till i helgen!!

Själv börjar man bli lagom pirrig nu när det bara är en vecka kvar. Samtidigt är jag lite halvvirrig, vilket är väldigt olikt mig, men det är ju nu allt gäller efter 7 mån planering. Hua bua!!

• Lillan72

2007-03-24
    Har heller aldrig lagt ner så här mkt fokus på mig själv förut. Ska fixa håret på tisdag och även köra spray tan 2 ggr. Fick ögonbrynen plockade i förra veckan, och oj va fina de blev..ska kanske fortsätta med det .

Måste göra klart festprogrammet, vigselprogrammet, fixa ljuslyktor till borden, sy underklänningar till småtjejorna och bordsplacering + kort. Funderar oxå på om jag ska göra en toalettkorg, men det kanske är over kill.. Hur mkt har du kvar??

Svar på tråden Mars/April brudar!!!