Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Det märks att det börjar närma sig bröllop för många av oss för det är lite dålig fart i den här tråden just nu . Själv har jag nu 6 dagar kvar och börjar känna mig lite stressad, fast samtidigt är det som att jag inte vill att det ska bli vår bröllopsdag för då är det över...föstår ni vad jag menar. Visst ska det bli superkul, men jag kommer att sakna all planering. Är det ngn som känner igen sig?

• Lillan72

2007-03-24
    Hur i hela friden hinner ni med ett 40-års firande också?? Slår ni ihop det med bröllopet?

• Lillan72

2007-03-24
    Det är ju alltid bra att slå två flugor i en smäll . Idag ska vi iväg till mormor och testa om det funkar att göra lockar i min 4-åriga dotters spikraka hår eller inte. Hennes kusin som också ska vara brudnäbb har nämligen korkskruvar i sitt hår och då vill min dotter så klart också ha lockar i sitt hår. Vi får se hur det går..misstänker tårar...

• Lillan72

Är det någon som kan skriva ner hur ert vigselprogram ser ut? Behöver lite tips på upplägg för jag vet inte hur detaljerad jag ska vara.

• Lillan72

2007-03-24
    Vilken snäll präst!! Dottern blev jättesöt, men helt plötsligt ville hon ha sitt vanliga raka hår, men jag tror det var 4-års trots Sydde även underklänningar till tjejernas klänningar och nu ser de ut som små prinsessor.

Jag känner mig oxå jätte stressad. Skulle fixa iordning de ljus som vi ska ha på borden, men de blev jättefula så nu måste jag snabbt tänka om . Måste nog göra en detaljerad "att göra lista" för den här veckan så att inget missas... Kan du fatta att vi gifter oss om 6 dagar...

• Lillan72

Cinderella
    Har precis samma problem. Vi har runda bord och jag i min enfald trodde att det skulle vara lättare att placera folk då, men icke sa nicke. Det är så jäkla frustrerande m bordsplacering!! Vi kom till slut fram till att det går inte att få alla nöjda, utan det får bli som det blir...

• Lillan72

Va glad att du kan vila en vecka...

• Lillan72

Mrs 170307

Grattis!!! Vilka fina bilder!!

• Lillan72

Marskatt

JA TACK, maila mig gärna ditt vigselprogram till lillan_1972@hotmail.com.

Måste också passa på och fråga hur det känns att ha bytt efternamn? Känner fånigt nog själv lite ångest..

• Lillan72

2007-03-24
    Håller med, det känns skönt att veta att ngn annan är precis samma läge som en själv. Färdig är jag inte..Håller på och embossar framsidan på festprogram som ÄNTLIGEN börjar bli klara. Har konstaterat att det är den här tiden på dygnet som jag får något gjort, för då sover resten av familje . Hur ligger du till själv?

Svar på tråden Mars/April brudar!!!