Inlägg från: twentyfirstofapril |Visa alla inlägg
  • twentyfirstofapril

Mars/April brudar!!!

Igår kväll när jag skulle sova fick jag nog en släng av bröllopssjukan. Kunde inte somna hur jag än gjorde, låg bara o tänkte på bröllopet, alla detlajer, vigselprogrammet, tänk om vi inte hittar solist, tänk om folk har trist på festen, tänk om de inte gillar maten osv. Jösses, vilken nojja!
    Tur att vi har smekmånad innan bröllopet, åker 2 veckor till Thailand den 10 mars, ska bli sååå skönt med lite distans till allt!

• twentyfirstofapril

Jag får nog ingen möhippa, men mannen får en svensexa iaf! Vår kompis har precis dragit igång det o har frågat mig vilka som bör bjudas med. Kul för honom!!!

• twentyfirstofapril

Hej alla!
    Jag har ett litet bekymmer. Tänkte höra vad ni säger. jag har en väninna som tidigare stod mig nära som attan, men efter hon flyttat för ett år sedan har kontakten varit si o så. Men vi är vänner ändå. Hon har en sambo jag aldrig träffat, men jag ser fram emot att se vem han är. Men han vill inte komma på bröllopet, för han känner ingen mer än Anna där o inte ens oss liksom. Så nu undrar hon om hon kan få ta med sig någon annan istället o har föreslagit 2 st. Den ena hade gått bra, en killkompis till henne som bor kvar här, men tjejen hon helst vill ta med gillar inte jag! Hon är trist o blyg, och skulle nog känna sig helt felplacerad på bröllopet oavsett hur jag placerar in henne. O jag har redan problem med att jag har för många tjejer över i bordsplaceringen.
    Hur ska jag göra, ska hon få ta med sig henne? Hur hade ni gjort?

• twentyfirstofapril

Jag förstår inte varför hon skulle känna sig så ensam, jag ska sätta henne bredvid en av våra trevliga killkompisar, så det e ingen fara!

• twentyfirstofapril

Sen kan du jämföra med mig som trodde det skulle bli billgare att göra själv. Materialet gick på ca 810 o så gjorde vi 15 inbjudningar o handgjorda kuvert, blir styckpris på 54:-.....

• twentyfirstofapril

saltakatten o brud21/4:

Jag e ju oxå en Skånebrud, strax utanför Kristianstad!

• twentyfirstofapril

Japp, fint datum Vi hoppas på vårsol o vitsippor i backen!!

• twentyfirstofapril

MrsA:
    Aha, en 21/4 till! Kul! Vilken mässa menar du? I Malmö ska jag på mässa de 3/2 iaf.

brud21/4:
    Jag bor strax utanför Kristianstad och gifter mig i Gärds Köpinge kyrka, men bor inte där. Kyrkan valde vi för att vår kyrka var redan bokad av konfirmander o sen är detta kyrkan som "vår" präst (vi känner henne) jobbar i.

• twentyfirstofapril

Ni nya kanske vill lägga in er här?

070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
    070303, Marskatt, Frösön
    070303, anNea, Stockholm
    070303, TomKat, Eskilstuna
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
    070310, norpan79, Skåne
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 07-03-24
    070325,Jädissen,göteborg
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina
    070428, bridesmaid (gammalt nick)

• twentyfirstofapril

MrsA:
    Ja, då var det samma mässa! Ska bli skojsigt!! Även om det mesta e fixat o så ska det bli kul att se lite om bröllop!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!