Mars/April brudar!!!
Lillan72:
Åh, princesser, det är min favorit! De är finast tycker jag. Jag har 10 st i min som just nu tillverkas, men stenarna hade jag i en gammal ring. Längtar så tills jag får den.
Lillan72:
Åh, princesser, det är min favorit! De är finast tycker jag. Jag har 10 st i min som just nu tillverkas, men stenarna hade jag i en gammal ring. Längtar så tills jag får den.
Ja, det känns verkligen helt abstrakt ibland. All planering bara döljer det vi ska till, altaret! Eller hur vi nu gifter oss, alla ska ju inte till kyrkan förstås!
2007-03-24
:-d Hade hon kollapsat om du kom i svart? Min mamma hade nog blivit ledsen om jag inte haft vitt.
www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2084571-1.html
I denna tråden finns det två tjejer som visar sina hår, Dallandra o Tiima, de har båda två den typ av frisyr jag ska ha!
Så de är kke nåt för dig Lillan72?
Hej!
Idag har jag beställt en tiara! Kika på www.nixa.se och på accesoarer, tiaror, sen i första bilden man kan klicka upp är det modell T126. Är den fin tycker ni!
anNea:
Den kostar 295:-. Beställer den genom Atelje MB i Vinslöv. Närmsta stället för mig.
Jaa, ganska så under kontroll. Men jag har lite små-ångest över att behöva resa iväg mitt i planeringen. Men jag klagar inte, det ska bli underbart o en resa är förmodligen precis vad vi behöver. Har rätt roliga saker kvar att fixa. Bestämma meny till 100% och provsmaka tårta. Kul!
Mitt projekt för tillfället o fram tills bröllopet är att komma i min torselett. När jag köpte den 9 januari satt den så pass tajt att den gick att knäppa men jag kunde inte sitta ner i den. Nu har jag tappat 3 kg, men det är fler som ska bort. Så det är bra mat o motion som gäller. Men det är nog det jag bävar mest för, att inte komma i den.
Idag är det 66 dagar kvar!! Shit, vad tiden går!
Blev lite nyfiken, hur gamla är vi här i tråden? Jag är 29 år. Min sambo blir 31 samam dag som bröllopet.