Inlägg från: twentyfirstofapril |Visa alla inlägg
  • twentyfirstofapril

Mars/April brudar!!!

Lillan72:
    Åh, princesser, det är min favorit! De är finast tycker jag. Jag har 10 st i min som just nu tillverkas, men stenarna hade jag i en gammal ring. Längtar så tills jag får den.

• twentyfirstofapril

Ja, det känns verkligen helt abstrakt ibland. All planering bara döljer det vi ska till, altaret! Eller hur vi nu gifter oss, alla ska ju inte till kyrkan förstås!

• twentyfirstofapril

2007-03-24
    :-d Hade hon kollapsat om du kom i svart? Min mamma hade nog blivit ledsen om jag inte haft vitt.

• twentyfirstofapril
    Menade jag ju
  • twentyfirstofapril

Så de är kke nåt för dig Lillan72?

• twentyfirstofapril

Hej!
    Idag har jag beställt en tiara! Kika på www.nixa.se och på accesoarer, tiaror, sen i första bilden man kan klicka upp är det modell T126. Är den fin tycker ni!

• twentyfirstofapril

anNea:
    Den kostar 295:-. Beställer den genom Atelje MB i Vinslöv. Närmsta stället för mig.

• twentyfirstofapril

Jaa, ganska så under kontroll. Men jag har lite små-ångest över att behöva resa iväg mitt i planeringen. Men jag klagar inte, det ska bli underbart o en resa är förmodligen precis vad vi behöver. Har rätt roliga saker kvar att fixa. Bestämma meny till 100% och provsmaka tårta. Kul!

Mitt projekt för tillfället o fram tills bröllopet är att komma i min torselett. När jag köpte den 9 januari satt den så pass tajt att den gick att knäppa men jag kunde inte sitta ner i den. Nu har jag tappat 3 kg, men det är fler som ska bort. Så det är bra mat o motion som gäller. Men det är nog det jag bävar mest för, att inte komma i den.

• twentyfirstofapril

Idag är det 66 dagar kvar!! Shit, vad tiden går!
    Blev lite nyfiken, hur gamla är vi här i tråden? Jag är 29 år. Min sambo blir 31 samam dag som bröllopet.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!