prat under akten...
Mmmm, det brukar jag, beroende på humör och kille osv.. Jag tycker att det ska vara p*rrigt! Det behöver ju inte vara vulgärt för den sakens skull.. ;)
Mmmm, det brukar jag, beroende på humör och kille osv.. Jag tycker att det ska vara p*rrigt! Det behöver ju inte vara vulgärt för den sakens skull.. ;)
Men du ska ju göra det som faller sig naturligt för dig. Om jag skulle börja prata plutte-nyttigt så skulle nog både jag och killarna få ett gott skratt.. Pga att det liksom inte är "jag"... Det är det viktigaste, att man är sig själv oavsett...
Fast, vare sig man vill prata sn*sk eller ej så tycker jag att det är oerhört viktigt att man vågar visa och/eller säga hur man vill ha det, vad man gillar osv...
Hmmmm, jag måste ju erkänna att jag har extremt svårt att förstå hur vardagsprat kan uppstå medan man har sex! *s* Fy vad avtändande. Nä, hellre tyst då i sådana fall. Som flera skrivit. Annars gillar jag som sagt dirty talk, det är ju om inte annat väldigt effektivt när man ber varandra göra olika saker och berättar vad man vill/vad man gillar osv... Kommunikation gör ju sexet optimalt! :D