• Safira

prat under akten...

Kanske kan bli en tråd med inlägg som inte kommer igenom censuren det här, men... är lite nyfiken på om ni därute brukar prata "dirty" eller ej? Svårt att hålla det på lagom nivå liksom, man vill ju inte att det ska låta fånigt eller för p*rrigt, men ändå upphetsande ju.

• Svar på tråden prat under akten...
  • pickolina

Mmmm, det brukar jag, beroende på humör och kille osv.. Jag tycker att det ska vara p*rrigt! Det behöver ju inte vara vulgärt för den sakens skull.. ;)

• pickolina

Men du ska ju göra det som faller sig naturligt för dig. Om jag skulle börja prata plutte-nyttigt så skulle nog både jag och killarna få ett gott skratt.. Pga att det liksom inte är "jag"... Det är det viktigaste, att man är sig själv oavsett...

• pickolina

Fast, vare sig man vill prata sn*sk eller ej så tycker jag att det är oerhört viktigt att man vågar visa och/eller säga hur man vill ha det, vad man gillar osv...

• jocelyn

Det beror väl på läget...Just nu bor vi såpass lyhört så man hör ALLT från grannarna vilket fått oss att ehh...tänka lite på vad vi gör och hur vi låter. Har man väggar som är lite mer välisolerade kan man väl gå loss lite som man själv tycker är trevligt. :)

• Mirranda

Vi pratar så sn*skigt ibland att jag tom kan rodna av mig själv... förvånande nog kan jag bli upphetsad av att min kille pratar ganska nedlåtande till mig på ett vis. Tror det har att göra med att jag är så säker på våran kärlek o mannen i fråga är världens snällaste nallebjörn. Därför blir det oerhört spännande när min älskling pratar som en hårdkokt tuffing nån natt. snälla Rollspel över lag är ju väldigt kul tycker jag.

• martinibruden

vi gör det inte! Det skulle bli krystat på nåt vis. Fånigt.

• Mirranda

Oj, jag läste precis forumets regler.. hoppas att jag inte upprörde någon. Kanske var mitt föregående inlägg lite för smaskigt??

• kentfantast

Nej, det gör jag inte. För det är verkligen inte jag. Och om min man skulle göra det skulle jag börja asgarva... Så, nej.

• anneluttan

Mirranda.

Jag håller med dig.
    Go girl!

• Fru Hennerdal

Min älskling blir så läcker och jag älskar när han kryper intill och viskar i örat....eller skriker högt ;)

Svar på tråden prat under akten...