• Safira

prat under akten...

Kanske kan bli en tråd med inlägg som inte kommer igenom censuren det här, men... är lite nyfiken på om ni därute brukar prata "dirty" eller ej? Svårt att hålla det på lagom nivå liksom, man vill ju inte att det ska låta fånigt eller för p*rrigt, men ändå upphetsande ju.

• Svar på tråden prat under akten...
  • Joleen

jag och min m2b brukar säga typ "jag älskar din k*k, den är så skön, du fyller mig så underbart"/"din f*tt* är så trång och blöt, jag är på väg att komma hela tiden, jag har aldrig kn*llat så skönt med någon annan". Sen blir det en del sånt där hårdare, fortsätt så, åh vad skönt, kn*lla mig etc. Då och då vill jag höra extra mycket dirty och då brukar jag t ex rida honom och hålla fast hans händer över huvudet på honom och "kräva" att han ska berätta hur fantastiskt det känns, hur sexig kropp jag har etc.

• midsummer

Mm... de e typ samma här.. Kanske har vi inte riktigt kommit såå långt i vårt dirty talk som jag trodde... Får jobba på det ikväll...

• Joleen

jag vill också gärna ha fler tips om vad man kan säga/hitta på i sängen!

• MuffinsTönt

*Hihi*
    Sitter här och fnissar. Försöker tänka mig in i situationen. Vi ligger där och så säger jag:"jag älskar din k*k, den är så skön." :o

Nån av oss kommer att bli chockad. Om inte båda! :D

MEN jag tror på att när jag kommit över blygheten så blir det nog askul.
    Hmm... låter inte som rätt ord men jag hittar inget annat just nu. :?

• Lite Hemlig

hahahaha! MuffinsTönt :) Det där lät så roligt. Man måste nog tänka sig i halvt orgasmisk extas och flämtandes när man säger det, annars blir det väldigt komiskt :)

Jag känner mig också obekväm med det där. Det känns så krystat. Särskilt om min pojkvän frågar mig saker, typ: hur känns det? Hur känns min k*k innuti dig, etc. jag får prestationsångest och vet inte vad jag ska säga. Det blir liksom bara "bra" som kommer ut. Om jag har en bra dag kanske jag svarar "fantatstiskt" haha!

• Joleen

Lite Hemlig:

Jag tycker nästan det är ännu underbarare när min m2b frågar hur jag tycker att det är. Dels så känner jag att vi verkligen är närvarande i situationen båda två och att han gillar när jag tar de orden i min mun!

• Lite Hemlig

joleen - :) vad svarar du då?

• MuffinsTönt

Asså! Det har hänt ett mirakel. :D

Vi snackade om allmäna grejer idag. Efter ett tag kommer vi in på 6. Då sa jag att jag har så svårt att säga saker och ting.
    -Då får vi öva på det med detsamma! Sa han. :o

Tydligen så vill han att jag ska välja en sak som jag vill att han ska göra på mig.

Gissa hur lång tid det tog! Kan inte fatta varför det är så svårt att säga sånt.
    Ändå valde jag det "snällaste" ordet. :?

Efter ca nån timme fick jag fram det tllslut! :D:D:D:D

Vilken lättnad!

• midsummer

Go Girl!!! Jag är stolt över dig!!

• MuffinsTönt

Hihi! Tack! :p

Känner en sån lättnad efter fått det ur mig. Men nu kommer det svåra... Ska jag våga låta honom... :o

:D:D:D:D:D:D

• LydiaLinn

vi brukar det! Särskilt m2b

• kentfantast

Så, MuffinsTönt, hur går det för dig? Dirrrrty yet?

• MuffinsTönt

Kenfantast
    :D:D:D:D
    Inte så värst. :? Jag lyckades iaf låta honom göra det jag "bad om" (Se tidigare inlägg) . Det är jag stolt över!! :D:D

När det gäller vara dirty... Jag skruvar på mig så fort jag tänker ordet k*k. Har lite att göra innan jag kan säga det.

Men jag kämpar tappert. :?:D

Svar på tråden prat under akten...