• Safira

prat under akten...

Kanske kan bli en tråd med inlägg som inte kommer igenom censuren det här, men... är lite nyfiken på om ni därute brukar prata "dirty" eller ej? Svårt att hålla det på lagom nivå liksom, man vill ju inte att det ska låta fånigt eller för p*rrigt, men ändå upphetsande ju.

• Svar på tråden prat under akten...
  • Hobby

Nä, håller med Yoni och pickolina. Hur kommer man in på vardagsprat under akten? Ta det inte på fel sätt, men för mig är det lite komiskt

Och MuffinsTönt, jag känner igen mig till viss del i ditt problem. Har aldig varit rädd för att prata om s*x eller prova nya saker. Däremot har jag själv varit dålig på att ta initiativ.

Det viktigaste är nog att man känner sig trygg med den man är med. Jag vet att min m2b gillar när jag tar initiativ och själv visar hur ajg vill ha det. Den vetskapen gör det mycket lättare för mig.

Det är lite farligt att hamna i "blyghetsfacket", jag höll mig där med mitt X. Har man varit där tillräckligt länge känns det bara ännu konstigare att ta befäl över situationen. Det är ju en sida av sig själv som man inte visat tidigare och man vet inte riktigt hur den kommer tas emot av ens partner.

Tycker absolut att du kan starta en ny tråd.

• Iskristallen

Detta drabbade en vän till mig i unga tonåren. Killen frågade helt sonika "tar det nåt, eller?! Kan inte tänka mig något mer oromantiskt!

• Yoni

Hahahahaha!

"Tar det nåt eller?"

Man ska vara försiktig med vad man frågar, svaret kan ju bli

"nej, inte så värst"

• MuffinsTönt

Hobby
    Tack för att du delar med dig av dina "erfarenheter". Jag vet att det lätt kan bli en "ond cirkel".
    Jag känner mig väldigt trygg med honom och vi kan skämta om det. Och han vet att jag är nyfiken samtidigt väldig feg. :D Ska försöka börja prata om det utan att rodna. :?:D

jag är så feg att jag knappt vågar starta en tråd om det. Hahaha! :?:D

• kentfantast

Iskristallen:

Ha ha ha ha ha ha ha!!!
    Vad avtändande! Ha ha ha ha ha!

• oneheart

..ha ha ha.. vilken rolig tråd :D
    Jag kan tänka mig att om man varit ett par ett tag att vardagen lätt tar över el att man blir så trygg med varandra att man liksom slappar ihop.. typ; köpte du dammsugarpåsar i dag..? Det mest avtändande jag kan tänka mig är om han fiser el "äcklar sig" ibland kan ju magen bullra o ha sig.. o det kan hämma mig nåt otroligt..
    Det mest avtändande jag varit med om var när killen mitt i akten säger; f*n, vad det kör i magen.. jag måste på muggen...Då var det som inte lika kul längre..;)
    Själv tänder jag inte på "dirtytalk" då det känns ganska onaturligt för mig att prata så o hade min kille börjat snacka så så hade jag nog lehgat vaken o funderat på vad han egentligen menade.. typ hårdare tag el sånt.. jag känner det som att båda ska ta initiativet, att man liksom känner in varandra.. skulle varken uppskatta att ta alltför mkt initiativ el att vara den som blir förförd.. lagom är bäst..;)

• MuffinsTönt

Om vi säger att jag "testar" med snack under akten. Hur ska man börja o hur "grovt" ska dt va?

Känner mig väldigt förrvirrad... :?

• kentfantast

Du kanske inte ska börja med det grövsta du kan komma på... Gör vad du vågar och se hur han reagerar. Axelerera sen...

• MuffinsTönt

"Gör vad du vågar"...!
    Hahaha... i mitt fall blir det nog teckenspråk. :D

Tack för hjälpen!

Btw´- Vad klassas som "grovt"? :? Hjärnan är tom nu när jag försöker komma på ngt. :?:D Hahaha!

• kentfantast

MuffinsTönt:
    Men du skulle ju ta mod till dig! Nåt litet pip ska du nog få fram

Svar på tråden prat under akten...