Inlägg från: MuffinsTönt |Visa alla inlägg
  • MuffinsTönt

prat under akten...

Hej!

Jag har tjuvläst här några ggr. Måste fråga en sak. Jag har märkt att min kille gillar att prata. Han gjorde det en gång kanske men fick inget respons från mig. Jag var så chockad när han sa det.
    Vårt "problem" är min blyghet. Jag är så blyg/pryd när det gäller intima grejer. Jag är inte rädd eller har fobi utan är inte van vid att prata eller prova nya grejer ang s*x.

Min fråga är hur ska jag börja prata eller vad ska jag börja med för att komma över denna blyghet. Det är jobbigt för oss båda. Mest mig eftersom jag känner mig hämmad på ngt sätt.

Nu känns det väldigt OT men jag vet inte i vilken tråd jag ska skriva. Och jag vill verkligen inte starta en ny tråd!

• MuffinsTönt

Hobby
    Tack för att du delar med dig av dina "erfarenheter". Jag vet att det lätt kan bli en "ond cirkel".
    Jag känner mig väldigt trygg med honom och vi kan skämta om det. Och han vet att jag är nyfiken samtidigt väldig feg. :D Ska försöka börja prata om det utan att rodna. :?:D

jag är så feg att jag knappt vågar starta en tråd om det. Hahaha! :?:D

• MuffinsTönt

Om vi säger att jag "testar" med snack under akten. Hur ska man börja o hur "grovt" ska dt va?

Känner mig väldigt förrvirrad... :?

• MuffinsTönt

"Gör vad du vågar"...!
    Hahaha... i mitt fall blir det nog teckenspråk. :D

Tack för hjälpen!

Btw´- Vad klassas som "grovt"? :? Hjärnan är tom nu när jag försöker komma på ngt. :?:D Hahaha!

• MuffinsTönt

Jag lär få fram ... Pitt.

Brad Pitt!

8)8)8)

• MuffinsTönt

Midsummer
    Hej och välkommen! :)
    Jag har tänkt att nästa gång så ska jag anv ord som "Hårdare, Sluta inte och liknande". Men när det bäl händer så vågar jag inte ens det. har väl nån gång sagt "fortsätt" annars har jag mest flämtat. Hahaha!!!!

Usch! Fattar inte varför jag är så feg. Jag är ju nyfiken o så men samtidigt så feg. Iaf när det gäller vad jag vill ha. Om jag nu ens vet det... :o

• MuffinsTönt

Hmm... var det frispråkig eller "detaljrik" inlägg nu? Be om ursäkt i så fall. Jag vet att flesta av er tål ganska mkt men man vet aldrig. :D

• MuffinsTönt

Hemlisarna!
    Vet itne om jag nånsin kommer våga anv dem. Eller behöva anv dem.

Kanske OT: Förra året såg jag på ams att det finns ledig tjänst som säljare av dessa grejer privat. Kanske sånt jobb för mig så jag kommer över blygheten. :o:D

• MuffinsTönt

Tjena tjejer!
    VIll bara berätta en rolig och "typisk mig"-grej.

Efter att ha samlat mod hela veckan ;) lyckades jag få fram ETT snuskigt ord. Men tydligen viskade jag det för lågt, för han hörde inte och svarade inte. :o

Så typiskt mig att när jag väl kommer till skott så skiter det sig ändå.

Men fy på den som ger upp! :?

:D:D:D:D

• MuffinsTönt

*Hihi*
    Sitter här och fnissar. Försöker tänka mig in i situationen. Vi ligger där och så säger jag:"jag älskar din k*k, den är så skön." :o

Nån av oss kommer att bli chockad. Om inte båda! :D

MEN jag tror på att när jag kommit över blygheten så blir det nog askul.
    Hmm... låter inte som rätt ord men jag hittar inget annat just nu. :?

• MuffinsTönt

Asså! Det har hänt ett mirakel. :D

Vi snackade om allmäna grejer idag. Efter ett tag kommer vi in på 6. Då sa jag att jag har så svårt att säga saker och ting.
    -Då får vi öva på det med detsamma! Sa han. :o

Tydligen så vill han att jag ska välja en sak som jag vill att han ska göra på mig.

Gissa hur lång tid det tog! Kan inte fatta varför det är så svårt att säga sånt.
    Ändå valde jag det "snällaste" ordet. :?

Efter ca nån timme fick jag fram det tllslut! :D:D:D:D

Vilken lättnad!

• MuffinsTönt

Hihi! Tack! :p

Känner en sån lättnad efter fått det ur mig. Men nu kommer det svåra... Ska jag våga låta honom... :o

:D:D:D:D:D:D

• MuffinsTönt

Kenfantast
    :D:D:D:D
    Inte så värst. :? Jag lyckades iaf låta honom göra det jag "bad om" (Se tidigare inlägg) . Det är jag stolt över!! :D:D

När det gäller vara dirty... Jag skruvar på mig så fort jag tänker ordet k*k. Har lite att göra innan jag kan säga det.

Men jag kämpar tappert. :?:D

Svar på tråden prat under akten...