• midsummer

prat under akten...

Tycker vi är väldigt vågade när vi väl är heta på gröten bägge två... Jag är nog bättre på att säga hur jag vill ha saker och ting än han. Där får jag mer gissa mig fram, men det är klart, efter tre år börjar jag lära känna hela honom och alla hans "svaga punkter" nu...
    Tror ord som kan hjälpa till lite kan vara typ: Hårdare, Sluta inte och liknande. Då förstår han att han är på rätt väg. =) Är jag lite frispråkig nu kanske... Har inte varit inne på detta forum förut så jag vet inte vad det är för jargong här . hihi

• midsummer

För min del är det inte för frispråkigt... Vi är ganska dirty både gubben och jag och tänder på samma saker. Vore kul att veta hur många "Svenssons" det finns som faktiskt har lite olika roliga saker för sig i sängkammaren. Vi är väl inte perversa, det är inte så jag menar (även om det väl är upp till var och en att avgöra vad det betyder...) men lite sexleksaker och sådant brukar ofta vara med i bilden, i förspelet då. I början tyckte jag det var lite pinsamt men jag antydde väl att jag gärna ville prova något sådant så då tog han fram "hemlisarna" ur nattduksbordslådan på eget initiativ. Han säger att han tänder på att dels använda de på mig men även att titta på då jag gör detta... hihi.. nu blev jag visst väldigt frispråkig.. sorry!! =) =)

• midsummer

kanske fastnar i censuren det jag skrev ovan...

• midsummer

Behöver och behöver... det behöver inte jag heller egentligen... Men jag ser det mer som en extra krydda. Använder inte detta varje gång. Ibland är det vanligt "vardagsxxx" liksom och då är det inte så mycket extra men nice ändå...

• midsummer

Bra jobbat Muffins Tönt!!! ett steg i rätt riktning! Bättre lycka nästa gång!

• midsummer

De e väl typ de vanligaste. Men sen kan man ju vara den som typ säger att "Nej, nu ska jag rida dig!" Eller "Nu kör vi doggtstile" eller nåt sånt. Annars tror jag risken är stor att man fastnar vid missionären...

Jag vet att min gubbe blir väldigt upphetsad när han vet att det går för mig så jag brukar typ säga till innan det gör det, trots att det väl egentligen inte är nödvändigt för det är svårt att missa... (Och jag tycker det är väldigt upphetsande när det går för honom också)

Ja, tjejer, vad kan man mer ha för dirty-talk i bingen?

• midsummer

Mm... de e typ samma här.. Kanske har vi inte riktigt kommit såå långt i vårt dirty talk som jag trodde... Får jobba på det ikväll...

• midsummer

Go Girl!!! Jag är stolt över dig!!

Svar på tråden prat under akten...