• tree

Stockholmsbrudar nya kompisar 4

hej alla! sedan nummer 3 ska stänga inom 3 dagar har jag börjat med en nu tråd!

gammal tråd www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1899398.html

För er som inte sett vår tråd tidigare så kan jag berätta att vi är ett gäng som både har gift sig och som ska gifta sig som umgås och fikar lite då och då. Alla nya som känner för fika är dock hjärtligt välkomna att hänga på i tråden.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4
  • Cavatina

Jag röstar på MUGGEN!

Det var så trevligt där tycker jag, både mat o fika och så stänger de inte klockan åtta.

Eller vill ni att vi ska förnya oss...?

• Wunja

Haha, tisdag och Muggen funkar bra för mig :)

• Gumsestumpan

Muggen blir bra för mig... Något annat svar tror jag inte att ni förväntade er...

• Gumsestumpan

Vi har firat vår halvårsbröllopsdag idag... Vi har varit och sett Sverige vinna LG hockey games genom att slå Finland.

• Wunja

Grattis Gumsestumpan :) Jag kan knappt fatta att det har gått ett halvår sedan ni gifte er!

• Froggys

Hej tjejer!

Nu är jag tillbaka på BT. Har varit i London och handlat massa till trycksakerna Här äver åkt lite skidor i Sälen. Dessutom har jag börjat jobba på mitt nya jobb. Roligt!

Kan tyväär inte komma på tisdag, då vi ska ha kvällsmöte då (känns väldigt vuxet att säga så). Nästa gång!

Wunja - Jättegrattis! Jag är så nyfiken på allt! Jag kanske skickar ett mail till dig om det går bra.

Gumsestumpan - Grattis på halvårsdagen!

Terri - Jag såg dina inbjuningskort som din mamma hade gjort. Jättefina! Blev det någon tapet från Laura Ashley?

Cavatina - Jag tror att jag såg din klänning på bröllopsmässan. Mycket vacker även i verkligheten!

• Wunja

Froggys: Välkommen tillbaka! Kul att du hittade saker att köpa i London :) Roligt också med nya jobbet! Det verkar som om du trivs än så länge i alla fall? Tack så mycket för gratulationerna och du får gärna skriva ett mail!

Trist att du inte kan fika i morgon. Hur är det med er andra?

• Cavatina

Fika, javisst! (Monster vill ha kaka, kaaaka! )

SKa vi ses kl 18 utanför Muggen eller? Jag tänker komma i tid, det ni... SKa vi/ kan man boka bord?

Gumsestumpan: Redan ett halvår? Grattis!!

Froggys: Tack! Kul att du trivs med jobbet!

• tree

Hej Froggis!

det blev inga tapet på slutet...
    det låter som om du har haft det fint på sistone!

jag ska komma imorgon... vad är det för adressen?

• Cavatina

Muggen ligger på Götgatan 24. Om du går av tunnelbanan vid Slussen, går uppgången mot Götgatsbacken och när du kommit upp på Götgatan så går du ca ett halvt kvarter ner åt höger. Muggen ligger på andra sidan gatan, från tbane-uppgången sett.

See you!

Terri: Vad var det för adress till din bröllopssida...? Jag har tappat bort den och blir så nyfiken när Froggys har sett dina inbjudningar!

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4