Hej! Tack så mycket för de hållna tummarna! Nu är vi tillbaka i Stockholm och gör oss redo för att åka på bröllopsresa i morgon :)
Vi fick verkligen en helt fantastisk dag. Jag trodde inte att jag skulle sälla mig till gruppen brudar som skriver att deras bröllop var helt perfekta, men allt blev bara så bra! Snön låg vit på marken, det var c:a 6 minusgrader mitt på dagen och lätt molnigt (perfekt för fotograferingen).
Dagen inleddes hos frisören kl. 08:30, följt av sminkning (av MUS, hos frisören). Jag blev jättenöjd med resultatet. Slängde i mig några bitar paj innan jag fick hjälp med påklädningen och sedan åkte för att möta Johan och fotografen. Johan var jättestilig och hade med sig min brudbukett som jag tyckte var superfin :) Vi och fotografen (fotograf Sussi, från Sthlm) åkte sedan ut till ett ställe på kusten som ligger på vägen till kapellet och hade fotosessionen där. Jag kan verkligen rekommendera Sussi! Hon var så himla engagerad och trevlig och även fast vi inte har sett korten än så känner vi oss otroligt nöjda med hennes insats.
Vigseln ägde rum i ett kapell vid kusten och ceremonin var väldigt vacker. Våra spelmän och vår solist (släktingar resp. vän) var jätteduktiga och jag kände mig aldrig särskilt nervös även om jag nog var lite spänd. Efter vigseln och kramkalaset på kyrkbacken fick vi till vår stora förvåning kliva in i en lyxig limousine som pappa hade överraskat oss med. Härligt!
Även festen blev riktigt lyckad, med god mat och dryck, fina tal, sånger och diverse framträdanden! Vi lyssnade bland annat till två låtar som Johan i all hemlighet hade fått spela in på svensexan ;) Senare under kvällen blev det fullt på dansgolvet när bandet The Moonrakers (med Johans gamla barndomskompis) underhöll oss. Både Johan och jag gick runt och fånlog i princip hela dagen för att vi tyckte att allt blev så bra :)
Nu ska vi packa inför resan till St Lucia, jag får återkomma med bilder och så när vi är tillbaka! Tack igen för era gulliga inlägg :)