• Cavatina

Stockholmsbrudar nya kompisar 4

Att tärnorna har vitt och nån enstaka ros i färg med dina låter som en bra idé! Kan bli kanonsnyggt!

Idag har vi fått tag i en konsertorganist(!) att spela på bröllopet och fått bekräftat med dukningsmateriel (porslin, glas, dukar, ljushållare etc.) DET känns bra! (Får väl erkänna att jag får en hel del planerande gjort när jag bara kan sitta och dra och huvudet ändå är klart, haha... ) Den kantor som "följer med" kyrkan har jag inte hört odelat bra saker om så nu känns det tryggare! Ev. ska vi försöka få en annan präst också men vi får se.

• Cavatina

AAAAAAAAAAARGH!

Nu måste jag bara få avreagera mig lite. Har suttit med inbjudningarna (som ska skickas i veckan, helst måndag eller allra helst imorgon) och inser plötsligt att jag nånstans på vägen räknat fel och det fattas 8 styckna. Jaha, då var det dags att fram med tapet o skalpell och klister och stämpel och gud-vet-allt och börja om. Ååh, är så irriterad på mig själv! Är dock inte jätteförvånad för såna här saker är jag expert på, att drulla till det och så. Blir så trött bara....

Hoppas ni har en bättre lördagkväll! Skicka över lite fondue och pigga upp mig, Wunja!

• Cavatina

Haha, har skurit av mig en bit av vänstra långfingertoppen i alla stress. Det gör ont så det rekommenderar jag inte.. Det här är verkligen inte min dag.

• Cavatina

Va? Hänger du här Lilla jag? Jag måste ha missat dig!

Krigsskadan plågar mig svårt!! Plus att limmet tog slut när det bara var tre kvar att klistra. Suck....

• Cavatina

Inbjudningskorten är skickade och hittills har vi fått 7 ja! Hihi.. Det känns som att det är "på riktigt" nu!

Vad hade/ kommer ni att ha i festprogrammen?

• Cavatina

Tack Terri! Man kan visst hitta precis allt på er hemsida! Bra, bra!

• Cavatina

Terri
    Jag såg precis att vi blev friade till på samma dag! Kul! Jag har inte tänkt på det tidigare, eller har vi pratat om det på nån fika...?

När är det fikadags förresten? Jag kan inte på tisdag (rean börjar...).

• Cavatina

Terri
    Oj, vilken maffig underkjol! Du kommer att bli så stilig i den (och klänningen såklart!)! Var den på bilden för liten i diameter? Jag är imponerad av att du kan ha en så vid utan att vara nervös, jag vågar ju knappt ha platt och lång, hahaha. Men duär nog inte lika snubblig som jag!

Det är lite roligare att planera nu när saker börjar falla på plats och fler än man själv visar stort intresse för evenemanget.. Mina ringar var färdiga att hämtas igår! Hurra! Jag har speglat mig som en tok med dem på...

• Cavatina

Terri
    Jag hittar ingen 18 augusti-tråd, Vill du länka?

För min del tycker jag att knyt-fika hemma hos dig låter jättetrevligt! Jag är inte så bra på att gå för tillfället, men att åka lite tunnelbana ska väl funka...

Har du bytt nick? Fast du kanske har haft nytt länge och jag har missat det..

• Cavatina

Jag kan inte fika denna vecka, dels mycket på jobbet (om jag ens kommer dit..) plus att jag äntligen fått en akutremiss. Nu ska det bli SöS för hela slanten och förhoppningsvis ett slut på mitt lidande.

• Cavatina

Hej på er! Kul att ni tänker på mig och my evil foot...

Är nu hemma efter 6,5h på akuten. (jihaa!) Jag har en nervtumör i foten (vilket inte betyder cancer har jag ikväll fått lära mig) och har fått spruta och remiss vidare till ett tredje ställe (jihaa igen).

För tillfället är jag mkt öm och tar det lugnt, men lever!

Får se hur jag mår framöver, är fikasugen ju...

• Cavatina

Jag vet inte alls när jag kan fika härnäst.

Tack för ert stöd! Skönt med mer än kryckor som stöd, haha...

• Cavatina

Halloj alla "gamla" och nya! Välkomna!

Jag vet inte när jag får komma till det tredje stället, är sjukskriven och för att fira det riktigt ordentligt har jag åkt på vinterkräksjukan, haha.. Inte kul, men det är bättre andra gången man (jag!) har det för då vet man mer vad som väntar och hur länge det kan tänkas hålla på. Jag håller alla tummar och tår (de som funkar ) för att läkarvetenskapen löser mitt fotproblem så snart som möjligt.

Ha det så bra allihopa!

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4