• Ellte

Bantarsoppan - bröd...

Vet inte vad det är för diet du pratar om men jag säger ändå det du inte vill höra :? KLART tusan du kan säga nej :? Om du är mätt? Om du är sjuk? kan du inte säga nej då? Om det bjuds på något du inte tål eller något du inte gillar alls kan du inte säga nej då?

Om du har bestämt dig för att ta tag i din vikt, varför skulle någon annan få styra vad du äter?

• Ellte

Vad är det för diet du går på då? 3-4kg får du ju lätt bort genom att äta nyttigt och ta ett par raska promenader i veckan... Då lär det inte vara några problem med en ynka macka.

Hursomhelst, oavsett vad dina skäl är till att inte äta ska du inte behöva förklara dig eller försvara dig.

• Ellte

Låter jättegott! Tror dock inte alls att det gör nån större inverkan på vikten i längden att äta denna soppa en vecka. Det mesta som du går ner är vatten :? Att leva på det vecka efter vecka lär inte vara bra för kroppen alls eftersom det blir lite ensidigt och väldigt lite proteiner... Trist dessutom. Fast jag kan gott tänka mig att laga soppan till middag nån kväll :D

Svar på tråden Bantarsoppan - bröd...