Inlägg från: OskarochSara |Visa alla inlägg
  • OskarochSara

Han tycker inte det är värt pengarna?!Hjälp!!

Hej
    Har alltid drömt om ett stort bröllop, en dag att visa sin kärlek och fira att man vill leva resten av sina liv ihop med sina nära och kära. Nu när han äntligen har friat och vi har bröjat prata bröllop vill han bara ha ett litet, alltså hanoch jag, borgligt..... vet inte hur jag ska göra är jätteledsen vill ju inte tvinga honom till nåt han inte vill men vill inte ge upp min dröm heller. Förstår att han tycker det blir dyrt men det är ju bara en gång i livet man gör detta!!!? Jag behöver hjälp och höra lite vad ni tycker om detta problem, ska jag gå med på ett litet borgligt bröllop och glömma min dröm????
    Sara

• Svar på tråden Han tycker inte det är värt pengarna?!Hjälp!!
  • OskarochSara

Ja ni har rätt får nog sätta oss ner i helgen och prata igenom detta. Jag har ju längtat efter detta och trodde att planeringen skulle vara lika kul som själva bröllopet får hoppas att det blir det. Han är lite rädd för all uppmärksamhet också.....=) Nåja hoppet tänds lite i alla fall tackar och bockar!!!!
    Sara

• OskarochSara

Hahaha,ja jag skulle ju inte klaga då!!=) Grillat är ju nåt som jag älskar, kanske inte är så dyrt heller men man blir ju lite beroende av vädret, och lyxen jag såg framför mig försvinner ju. Nåja jag hade som idé att vi kunde undabe oss alla presenter och ta en liten summa förmaten istället men det tyckte han lät snålt..... hmmmm han vill inte betala nåt men det ska inte vara snålt......prata prata prata var det va!!!?=)

• OskarochSara

Ja du har rätt moe, ska nog göra en budget ihop i helgen. Har redan börjat skissa lite, så får vi se vad han säger.... Tack för alla tips det känns mycket bättre nu!!!!Sara igen

Svar på tråden Han tycker inte det är värt pengarna?!Hjälp!!