Inlägg från: Gabbies |Visa alla inlägg
  • Gabbies

14 juli 2007, del tre

jag har hittat er nu :)

• Gabbies

får man fråga vad han ska göra i USA en månad??

• Gabbies

ok va jobbigt för dig..

• Gabbies

catte vi var också där idag då måste vi ju bara ha sett varandra.. :) annars tyckte jag inte mässan var så bra faktist.. längtar till den stora istället

• Gabbies

Någon mer än jag som tänkt på att vi faktist har passerat 6 månaders strecket.. :) Nedräkning flickor

• Gabbies

lightfish: gick det bra hos fotografen förresten?

• Gabbies

Idag har jag o en av tränorna varit i festlokalen och skrivit kontrakt och bestämt mat.. :) känns jättebra

• Gabbies

Det låter super med fotografen, det verkar vara ett bra pris ni har fått.. :)

Jo det blev skagentoast till förrätt, fläskfilé med potatisgratäng till varmrätt och till efterrätt blir det bröllopstårta med kaffe. Detta var faktist första gången jag själv var i lokalen, och visst det finns finare lokaler. Men denna var fin och ligger precis vid vattnet, man ser det när man sitter och äter.. :)

• Gabbies

tack lightfish, vi kände likadant.. ville inte ha nåt jätteflådigt när det kom till maten utan ha något som de flesta tycker om.

Jag är på väg att beställa min klänning just precis nu, känns jättespännande och nervöst på samma gång.. :)

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre