Inlägg från: frokennina |Visa alla inlägg
  • frokennina

14 juli 2007, del tre

Hej får man va med?
    Friade till min sambo uppe i London Eye för 1,5 vecka sen
    Nu blir det snabba ryck, har bokat kyrka och fotograf o festlokal denna veckan...
    Vad säger ni om chokladtårta? Älksar choklad men har läst att en del tycker det blir för mastigt med det mitt i sommaren....hur tänker ni?
    frokennina

• frokennina

Jo tänkte oxå mkt frukt (hallon, jordgubbar)
    Ngn som har tips på bra och inte alltför dyr konditor i Gbg eller Kungsbacka?

• frokennina

Tack snälla ni
    Vi gifter oss på Särö, som ligger strax söder om Göteborg (fastlandet)
    Duchess så bilderna, så vacka tårtor. Helt fel att titta på dom nu när man ska gå ner 10 kg

• frokennina

Oj är jag jättesen med allt? Vi bestämde oss för att gifta oss i sommar för ett par veckor sedan. Har hittills ordnat kyrka med präst o kantor (de ingick inte vi hyr kyrkan), festlokal som är en rstaurang så de ordnar med mat o dryck vi ska bara träffas o bestämma meny o fotograf.
    Har inte börjat kolla på inbjudningar o klänning OCH allt annat.... Ngn mer än jag?
    Kommer nog vara klistrad här vid datorn närmsta tiden

• frokennina

Bestämma meny ....
    En fotograf har vi själva ordnat

• frokennina

Bor i Göteborg och tänkte åka till Swahns i Kungsbacka ngn med erfarenheter?

• frokennina

Idag kom inbetalningskort på festen (delbetalning) Nu känns det som att det är på riktigt

• frokennina

ÅÅÅ vad avis jag blir, NY är en superhäftig stad Ha det underbart....
    Vi kommer ha silver, vitt och stark rosa (inte chockrosa) som "våra" färger
    Kom precis hem från gymmet, bara ska ner 7 kg innan juli

• frokennina

Bestman kommer vara lika fint klädd som m2b och tärnan vete 17, hon kommer vara i vecka 32 så det får bli det vi hittar

Har precis börjat titta på ringar vilken djungel det är... har ni bestämt vilken ni ska ha?

• frokennina

Var och kollade på ring i dag OJ va kul det är Har nog bestämt mig det blir en guldring, samma som min förlovningsring med en 0,35 kvadratiskt sten som överlappar så att stenen sitter på mitten av båda ringarna. Stenens infattning blir i vitguld supperkul att äntligen kommit så här långt.
    Vi kommer skicka ut våra inbjudningar på måndag!!! Då bör de vara framme till alla hjärtans dag

• frokennina

"supperkul" hmmm fröken kan inte stava
    superkul ska det ju vara

• frokennina

Tänkte oxå skicka tisdag men litar inte på posten så vi lägger dom på lådan på måndag

• frokennina

Har köpt klänning i dag så lycklig den är klänningen jag alltid drömt om. Hittade även fina OCH sköna skor....

• frokennina

ingen bild än det kommer

• frokennina

Älskar inte detta med pyssel och dekorationer...är glad över att restaurangen ordnar det Ska köpa rosor som de fixar till då jag ska ha rosa rosor och vill gärna att de har samma färg som min bukett o det kan ju vara svårt för restaurangen att fixa.
    Tänkte dock vara lite pyssli och plocka stenar, skriva allas namn på o ha som bordsplacerings"kort"

• frokennina

Ngn mer än jag som kommer önska sig bidrag till bröllopsresa i present? Hur gör ni, öpnnar ni konto eller???

Andromeda jag köpte min klänning av just den anldningen att TÄNK OM den skulle gå sönder när bruden innan använder den...orkar inte med det stressmomentet. Gav 6500 kor för klänningen och sen kommer ändringar som sömerska gör gå på mellan 800 och 1000 kronor. Visst en hel del pengar men förhoppningsvis gifter man sig bara en gång...Sen kan man sälja som ngn skrev eller återanvända på annat sätt - min mamma sydde om sin klänning till den dopklänning jag och mina syskonbarn är döpta i

• frokennina

Har bara hört gott om Azorerna nu kommer säkert få det underbart...kan man inte åka på valsafari eller var det delfinsafari därifrån?

• frokennina

Jag hade gjort som jag ville. Det är din dag inte din mammas....
    Klart du ska välja den klänningen du vill ha och inte ens som passar hennes plånbok. Stå på dig

• frokennina

Skickade in hindersprövning och namnbyte idag WOW nu kändes det verkligen som att det är på riktigt...
    Ska börja så smått med festhäftet ngt man bör tänka på?

Glad Påsk

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre