Inlägg från: catte |Visa alla inlägg
  • catte

14 juli 2007, del tre

Nu har även jag hittat hit, bättre sent än aldrig! Var idag på Bröllopsmässan här i Västerås och fick titta på bröllopssviter, brudklänningar, bröllopsfotografer mm mm... fick lite tips och ideér iallafall! Är det ngn mer här innen som ska bjuda gäster till själva festen efteråt? Det ska vi och jag funderar lite på hur man kan formulera en sån inbjudan!

En länk till killen som ska sjunga i kyrkan under vigseln....

han bara är SÅÅÅÅ duktig!

• catte

Ting: Vart beställde du dina? Fick mina från calligraphen idag och det är verkligen superfina! Är så glad! Beställde även boxar och band med våra namn och datum! På mina var det i allafall rätt datum på... Tråkigt att det blev fel för dig, var det deras fel eller?

• catte

Elisabet hjärta Christian:

Jag beställde 80 tryckta servetter
    80 st boxar med våra namn och datum på samt rosa band med våra namn och datum på för 1100:- Jättenöjd verkligen!

• catte

Jag har skickat ut våra inbjudningar idag! Önskar jag hade tänkt till och skickat en dag tidigare så de kom fram på alla hjärtans dag men men.... huvudsaken de kommer fram! Vi satte på bara ett frimärke på varje kuvert - borde räcka!

Ps. Ett tips är att fråga efter frimärkena med hjärtan och LOVE motiv på - så himla passandes när det är bröllopsinbjudningar!!

• catte

Elisabet hjärta Christian: vart hämtar man såna? Eller kanske man kan skriva ut på nätet?

• catte

Elisabet hjärta Christian: Tack, det fanns ju på nätet - vad bra!

• catte

Vart var det man kunde ladda ner hindersprövningen ifrån - ngn som vet?

• catte

Andromeda:

Tack, vad snällt! Tror jag har frågat här inne förrut men kunde inte hitta svaret! Har skrivit ut dokumenten nu!

Någon som vet hur man gör på med passet och efternamnet när man åker på smekmånaden. Kan jag fortfande åka på mitt pass med mitt efternamn på (biljetten är bokat på mitt nuvarande efternamn), blir ju bökit om man måste ändra på allt det innan man åker (vi åker 2 dagar efter bröllopet)....

• catte

Gabbies!

Har du också fått ett brev från Skerike kyrka där de berättar att de skall renovera taket och ha byggnadsställningar runt kyrkan i vår/sommar! Suck, att det inte kan flyta på utan att något skall hända..... Hoppas de har gjort klart allt till den 14:e Juli men man vet aldrig när det är mitt i semestern och allt....

• catte

Stockholm
    Lightfish, Gustaf Adolfskyrkan 16:00
    van der Nootska Palatset

Lund
    E hjärta C, Utomhus 16:00, Logen i Lund

Hudiksvall
    Nougat, sångtemplet på Köpmanberget kl 15.00, PerJans gården i Idenor.

Töreboda
    Klotjohanna kl 16.00 Beatebergs kyrka
    Gammalruds brygga.

Västerås
    Catte, Skerike Kyrka kl 15.30, Elite Stadshotell
    Gabbies, Skerike Kyrka kl 16.00,
    Lövudden finska föreningens lokal

• catte

Just det gabbis, bra att du noterade!

Stockholm
    Lightfish, Gustaf Adolfskyrkan 16:00
    van der Nootska Palatset

Lund
    E hjärta C, Utomhus 16:00, Logen i Lund

Hudiksvall
    Nougat, sångtemplet på Köpmanberget kl 15.00, PerJans gården i Idenor.

Töreboda
    Klotjohanna kl 16.00 Beatebergs kyrka
    Gammalruds brygga.

Västerås
    Catte, Skerike Kyrka kl 14.30, Elite Stadshotell
    Gabbies, Skerike Kyrka kl 16.00,
    Lövudden finska föreningens lokal

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre