Inlägg från: Starstruck |Visa alla inlägg
  • Starstruck

14 juli 2007, del tre

sååå...än e det inte bestämt pga av av att det är så svårt at thitt alämplig lokal...men jag kanske blir en 14/7 2007 brud. vi hade bokat datum 7/7 men det verkar bli svårt med allt det datumet...=) so i might be one of u guys!var bara tvubngen att säga det!

kram kram

• Starstruck

ha! det bleb 14 juli istället för 7:e..so now i guess i´m one of u guys=)

• Starstruck

hörrni såg snabbt att någar av er pratar resor...får jag fråga vad era resor kostar...jag håller själv på att kolla...men det är ju så himla dyrt...så jag undra om ni har någr tips. vi funderar t.o.m på att till slut välja en sista minuten...

• Starstruck

Örebroare

tyvärr så var det väldigt svårt att hitta lokal till vårt bröllop då vårt krav var att v vill ha egn mat och sprit och deeutom ca 200 gäster. men nån annan lycklig brud fick vår tid på stadshuset efetrsom det tydligen var kö på datumet...=)

• Starstruck

nougat

=) vilken dröm.! maldiverna! jag önskar er en jättefinresa...de resor vi kollat på ligger ju på de priserna, men jag tror inte vi kommer att ha råd att åka på en sån resa då vårt bröllop kommer att kosta ca 150,000=/ men jag tror vi kommer på nåt br ändå!

• Starstruck

Andromeda

nu blev jag nyfiken på vad du har för klänning...bild?

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre