Inlägg från: klotjohanna |Visa alla inlägg
  • klotjohanna

14 juli 2007, del tre

Nu har jag hittat hit..... undrade varför ingen skrev i den gamla..... silly mee....

• klotjohanna

Hej!
    jättelängesedan jag var här. Ska läsa ikapp allt snart. Vad roligt att det verkar gå bra för alla och att ni börjar skicka ut inbjudningarna. Jättekul att ni fått så många svar örebroare

• klotjohanna

vi har satt osa 31 maj

• klotjohanna

Örebroare:
    Bra med en liten reminder..... det var på sin plats.
    Jag tycker också att det är så fint men små presentaskar på bordet men vet inte heller vad jag ska ha i. En tanke har varit att lägga i typ polkagrishjärtan..... är ju lite romantiskt men smälter nog inte lika lätt som choklad. En annan tanke har varit att lägga i en sån där lyckokaka.

• klotjohanna

Örebroare:
    Jag tänker likadant med polkagrisarna..... Lyckokaka vet jag att jag har sett recept på här på BT någonstans tror jag så man kan baka sina egna om man vill......
    Kommer dock inte ihåg men jag ska googla lite så återkommer jag....

• klotjohanna

Nej jag har aldrig bakat själv..... tänkte också testa någon dag.
    Det svåra är nog bara vad man ska skriva på lapparna......

• klotjohanna

Åh gud vad bra.... det hade jag inte sett... perfekt!

• klotjohanna

Jag funderar på om vi ska åka på bröllopsmässan i Örebro nästa helg.
    Är det någon annan som ska åka dit? Är det värt? Någon som vet om det är bra?

• klotjohanna

Öreboare: Kunde jag väl listat ut att du skulle dit.....
    Jag tror att vi åker på söndagen. Om jag får med min sambo!!

• klotjohanna

Åh grattis till klänningköp..... gud vad härligt att få ha den hemma och titta på.... jag får inte ta hem min....tråkigt!

• klotjohanna

Välkommen nougat!!
    Vart ska ni gifta er?
    Jag håller med dig om inbjudningarna.... hade varit enklare att beställa färdiga och framförallt billigare tror jag ... fast det är ju roligt att ha gjort dom själva.

• klotjohanna

Örebroare: Vi ses i vimlet bland brudklänningar och tårtor...

• klotjohanna

Örebroare: Jag var där i lördags. Tyckte inte att det var något att ha. Mest guldsmedar så långt ögat nådde.
    Jag blev sminkad av de på make up store, Det var roligt att få lite ideér.

Idag har vi skickat ut våra inbjudningar så nu finns det ingen återvändo...... läskigt......men roligt.

• klotjohanna

Är du inte nöjd med klänningen ska du hitta en annan.
    Jag var inte nöjd med den jag bokade först..... gick och kollade i andra affärer och hittade drömklänningen som var dyrare. (jag skulle betala min klänning själv) Min mamma sa då att hon skulle betala hälften av klänningen då hon tyckte det var viktigt att jag skulle ha en riktigt fin klänning.

Din mamma kanske också säger så om du skulle hitta drömklänningen i en annan affär och den är dyrare. Annars kanske du kan betala en del av klänningen själv?
    Lycka till!!!
    Ge inte upp jakten på den perfekta klänningen..... den finns därute och väntar på dig.

• klotjohanna

Stockholm
    Lightfish, Gustaf Adolfskyrkan 16:00
    van der Nootska Palatset

Lund
    E hjärta C, Utomhus 16:00, Logen i Lund

Hudiksvall
    Nougat, sångtemplet på Köpmanberget kl 15.00, PerJans gården i Idenor.

Töreboda
    Klotjohanna kl 16.00 Beatebergs kyrka
    Gammalruds brygga.

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre