• Ting

14 juli 2007, del tre

Hej på er alla! Det var ett tag sedan jag tittade in på denna tråd. Man kan tro att jag har haft fullt upp med allt planerande och det har jag visserligen. Hur långt har ni kommit?? Själv känns det bra, inbjudningskorten börjar så smått att bli klara, all klädsel är klar förutom tärnans. Vi har en del kvar men inte så mkt. festprogrammet, tårtan är väl det som tynger minna axlar just nu?

• Ting

Jag skall försöka få med ett frågor & svarskort med inbjudan med information till de som inte har dator och kan gå in på bröllopshemsidan så att de också får info. Jag sitter och knåpar med de just nu. Inbjudningarna skall skickas på alla hjärtans dag eller på min födelsedag dagen efter.

• Ting

Äntligen, nu är ala inbjudningskorten klara och info.bladet som skall skickas med de.

• Ting

Hur har ni det i kylan? Har ni kallt? (-5,5)Har ni funderat på tårtor än? Hur de skall se ut och smaka?

• Ting

Örebroare: Vilka fina kort. Har du gjort de själv? Har inte hunnit titta igenom hemsidan än. Fullt upp här hemma just nu.

• Ting

Har beställt servetter med våra namn och bröllopsdatum. Idag kom dom. Ohhh.... jag har verkligen längtat för att se hur de ser ut. Glad över paketet, men till min stora förvåning så står det fel datum på de. Är inte det typiskt.

• Ting

Det är 60st servetter beställda från www.crut.se, jag har gått igenom alla våra mail från mailkontakten med de för att se om det var jag som skrev fel. Men det gjorde jag inte på någon av mailen. Fick betala 184kr för de och dom är superfina.

• Ting

De skickar nya servetter med förhoppningsvis rätt datum denna gång. De andra slänger jag.

• Ting

Det måste väl känna befriande att slippa inbjudningskorten? En till sak som du nu kan stryka på listan. Har ännu inte fått iväg mina. Förhoppningsvis på min födelsedag torsdag så skickas de iväg.

• Ting

Vi skall skicka våra inbjudningar idag. Men med julkortet fick de en "reservera detta datum" magnet att sätta på kylskåpet med våra namn och datum för giftemålet och adress till vår hemsida. Så de flesta vet om när vi ska gifta oss.

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre