14 juli 2007, del tre
ni som har skickat ut era inbjudningar klarade ni er med ett frimärke?
ni som har skickat ut era inbjudningar klarade ni er med ett frimärke?
catte: japp jag har sett dem, de blir perfekta. hela vår inbjudan är med röda hjärtan så det passar perfekt. snart är dem klara. jag länkar till en bild när det är klart
idag är det bara 5 månader kvar.
om en månad hade jag tänkt skicka in papper för hindersprövning, så att man har det klart
catte: ingen aning men det får man väl kolla upp
Örebroare: ha en bra alla hjärtans dag ni med.
Vi är lite anti alla hjärtans dag eftersom det har blivit så kommersiellt. jag får hellre blommor den 13 eller 15/2...
"Ansökan om hindersprövning ska göras gemensamt på det skattekontor där någon av er är folkbokförd. Ansökan ska vara i original. Den som inte är folkbokförd i Sverige ska styrka sin identitet, medborgarskap och civilstånd. Ansökan görs på blankett SKV 7680."
www.skatteverket.se/folkbokforing/ovrigt/aktenskap.4.18e1b10334ebe8bc80004956.html
så jag antar att man måste gå dit!?
idag är jag nog för trött!!!!
www.skatteverket.se/download/18.d1afd3103d689ac2a80002230/768006.pdf
frokennina: gud vad kul....har du någon bild?
l i s a. Vi ska ha vårt osa till den 1/6. 6 veckor innan vigseln. och vi har itne skickat våra inbjudningar heller, det blir nog i mars någongång.
kikar in lite från renoveringen här hemma.
Jag har köpt klänningen nu Nixa 458
jag måste nog också testa det där med lyckokakor...
Ting: jag ska köpa, den kostar visserligen inte mer än 3000:-
Nu har vi bestämt var vi ska åka, det blir AZORERNA i 14 dagar!!! Ska boka ikväll elelr imorgon. Ett jättefint, nybyggt 4+ hotell.
lightfish: vi åker också den 19, från malmö. har ni bokat med solresor? vilket hotell ska ni bo på? Vi tar nog ett som hette Royal garden eller nått..
välkomna hit alla nya 14/7 brudar
jag behöver lite hjälp. jag har gjort insidan på vår inbjudan (ska dock fila på texten)
de ska vikas på mitten och skickas i röda transparenta kuvert. jag ska knyta ihop den med ett rött band. MEN!!!! Vad ska jag göra på utsidan?
HJÄLP!!! bild finns nedan: www.familjeliv.se/krypin/ceen/galleri.php
Trollungen: inte jag heller , ska skicka dem til tryckeriet imorgon. så det blir väl någongång nästa vecka.
Lightfish: VI har också tittat på det stället, det ser fint ut. Vi har inte bokat än, men det blir nog det kina inspirerade hotellet.
www.solresor.se/solresor/Index.j2e
eller ja mer japan inspirerat
lightfish:
Gud vad jobbigt!!!! har ni skickat ut inbjudningarna ännu?
Lightfish: det gick inte att se den andra ringen. Men den andra som var liknande som Örebroare valt är jättefina.
jag har beställt min ring. den kommer att se ut som:
www.brollopstorget.se/Smycken/galleri-smycken-detaljer.php&ref=%2FSmycken%2Fgalleri-smycken.php%3Fpage%3D3
Jag kan också känna hjälp vad stort det är, fast jag har inga kalla fötter (ännu ).
Stockholm
Lightfish, Gustaf Adolfskyrkan 16:00
van der Nootska Palatset
Lund
E hjärta C, Utomhus 16:00, Logen i Lund
hej alla nya 14/7 brudar!
Idag kom våra inbjudningar från tryckeriet, de blev så fina, nu håller jag på att uppdatera hemsidan så att där finns information att hämta när inbjudingarna skickas ut.
Örebroare:
det är www.edesign.se
men, där finns inte mycket att se. Det är så mycket kvar.
Vad kul med flytten Det är så kul att flytta, elelr kanske inte just flytten i sig utan att man får komma till ett nytt hem. Vi håller på att renovera vårt hus just nu. det blir så fint. Men ni har ju en helt ny lägenhet, inte mycket renovering där inte...