Inlägg från: Örebroare |Visa alla inlägg
  • Örebroare

14 juli 2007, del tre

Ja, vi gjorde det iaf!

• Örebroare

Just det, idag är det 5 månader kvar! Wow, vad häftigt!!!

• Örebroare

Hoppas ni har en jättebra alla hjärtans dag alla blivande brudar!!!

Ska ni göra något speciellt ikväll?

• Örebroare

l i s a :
    hej, välkommen till tråden!

vad jobbigt om ni inte hittar vigsellokal, vi ska gifta oss kyrligt så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

Vi skickade ut inbjudningarna 1 februari, men i stort sett INGEN visste om att vi skulle gifta oss, vi ville att de skulle bli överraskade när de fick ett inbjudningskort i brevlådan! (Och det blev dom! *myser*)

Men om alla era gäster redan vet om att ni ska gifta er och när så är det inte alls lika bråttom! Men säg till om du behöver hjälp, råd eller tips med inbjudningarna för vi är som sagt några stycken här som redan är klara!

• Örebroare

Vi har också satt O.S.A. den 1 juni.

• Örebroare

Hej tjejer!
    Idag var jag hos min florist som ska fixa alla blommor till mitt bröllop. Det var så himla roligt! Hon hade mycket idéer. Och hon blev jätteimpad av festlokalen som vi ska ha, hon tyckte den var hur fin som helst!

Hon skulle höra av sig sen och ge ett ungefärligt pris på alltihopa, hrm, fasar lite för det.... det är ju ett sommarbröllop så jag vill ha massor med blommor!

• Örebroare

Nu känns det som om alla bara skriver vad de själva gör, som en dagbok, men man får ingen respons!!! (hoppas ingen tar illa upp, jag vet att jag har varit dålig på det jag också. Men detta har vi tagit upp förut och sagt till varandra att vi ska bli bättre på att ge respons och feedback till varandra! Ville bara göra en liten reminder! )

• Örebroare

Andromeda :
    Vad kul att du har köpt skor! Bred klack låter smart, det vill jag också ha! Har du någon bild?

Din ring låter fin! Vad kostar den?

Trollungen:
    Tråkigt att din dotter blev sjuk, hoppas hon mår bra nu och att du har tid att kolla på brudklänning snart, i helgen kanske?

överlycklig:)
    Ska du ha något speciellt tema på bröllopet? isf kan man ju ha det i åtanke när man gör dukningen! Vi kommer att ha blomsterdekorationer som vår florist gör, ljuslyktor och rosenblad utspridda över bordet!

best_friends80:
    Vad kul! Hur ser den ut? Har du köpt den? Vad kostade den isf?

frokennina:
    Kul idé att ha stenar som placeringskort!

• Örebroare

Slutligen skulle jag vilja fråga er tjejer, ska ni ha presentaskar till alla gästerna?

Jag tycker att det blir otroligt fint i dukningen och dessutom känns det lite lyxigt!

Och jag undrar hur ni ska göra? Men även om ni INTE vill ha det kanske ni kan hjälpa till och spåna vad man kan ha i? choklad smälter kanske mitt i sommaren, och man vill ju inte ha för dyra grejer, men ändå ngt som alla kan uppskatta... hm...

• Örebroare

klotjohanna:
    Hej! Skönt att höra att någon håller med!

Lyckokaka låter spännande! Vart får man tag på det och vad kostar det ungefär? Polkagrisar är ju smart för att det inte smälter, men om man lägger ner så mycket tid och pengar på att göra/köpa fina presentaskar vill man ju att det ska vara en lite finare gåva, eller vad tycker du?

Jag hörde om någon som la i tulpanlökar, fast många av våra gäster har inte egen trädgård... jag skulle helst vilja ha någon liten gåva som alla kan spara och uppskatta, men ändå inte är för dyr... hm, inte lätt det här...

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre