Föredetta partner.......
Jag har ingen kontakt med någon av mina ex. Har inget intresse av dom eller att umgås med dom, är det slut så är det, då ska man gå vidare i livet anser jag..
Ett av mina ex blev helt psyko när jag gjorde slut med honom, det är nu ett halvår sedan. Men han skickar fortfarande elaka och bittra sms där han skyller allt på mig och sprider lögner om mig. Jag har träffat en ny kille som jag snart ska flytta ihop med(har aldrig haft sådana känslor för någon ) men mitt ex gör det svårt eftersom han kan tillbringa timmar utanför min killes lägenhet och övervaka allt vi gör. T.ex. om jag släcker en lampa i något av rummen så får jag direkt ett sms av honom där han berättar att han såg att en lampa släcktes och att vi är äckliga som ska ha 6 nu osv. Och många gånger så har jag fått sms där det står att han ska ta livet av sig och att han sitter med sitt gevär i munnen eller att han ger sig ut med sin båt i värsta stormen och önskar att han drunknar...
Jag svara aldrig på hans sms eller när han ringer för jag har inget som helst intresse av att prata med honom, tycker bara det är omoget och patetiskt..
Lite långt och virrigt men ville bara berätta om hur jag har det och att man inte ska ta åt sig personligen om man nu råkar ha ett psyko-ex för det är dom som har problem, inte du...
Hmm, kanske inte riktigt svarade på TS fråga