• TigerLinn

2Juni 2007

är det fler än jag och min m2b som ska gifta sig den 2 juni 2007?

• Svar på tråden 2Juni 2007
  • ~Annelie~

jajamensan :)

2 juni klockan 15:00 gaddar vi ihop oss :D

• TigerLinn

~Annelie~ trevligt men vart?

samma datum.. men kl 16.00

• ~Annelie~

:p Nacka Kyrka..

Visst var det ni som skulle hålla till i Tyresö Kyrka? Eller var det Österhaninge...hmm

• TigerLinn

nej umeå här men gifter oss 3 mil utanför..

• ~Annelie~

ahhh... hänger på så många trådar nu så man blir alldeles vimsig :)

I umeå har jag varit en gång.. för länge sen.. Var på körresa och bodde i en av kyrkorna där

• TigerLinn

~Annelie~ aha så hur länge har ni varit tillsammasn? förlovade? bor ni ihop? vem e du mer exakt? har ni kommit långt i planeringen?? många frågor..

• ~Annelie~

Vi blev tillsammans på nyårsafton 2002, så vi har varit tillsammans i 4 år, och förlovade sedan 27 aug 2005.
    Micke (min blivande) flyttade praktiskt taget in till mig redan från början.
    Han ålte över till mig nästan varje kväll, tills ett halvår efter så vi letade en lägenhet tillsammans. :D

Nu tre lägenheter senare, bor vi i Tyresö i stockholm. Har hunnit skaffa katt och ska nu snart gifta oss :)

Jag är 26 år och jobbar som förskollärare här i kommunen.. min sambo är elektriker.

Vi har kommit en del framåt i planering men känns ändå lite stressigt.
    Kyrka är bokad. Vi har två prel.bokningar på festlokaler, men ska titta på en restaurang bredvid kyrkan nästa vecka, och vi tror nog att det får bli där.
    Vi bokade bröllopsresa idag och den bär av morgonen efter bröllopet..kl 7.25 så det blir till å åka direkt från festen.

Min klänning är köpt..sambons kläder ska vi kolla på snarast. Ring ska vi titta på nästa helg tror jag.

Inbjudningskort, festprogram och kyrkoprogram fixar vi själva. Inbjudningarna går ut till alla hjärtans dag.

Bukett är jag rätt säker över vad jag vill ha, måste kolla med en florist bara över kostnad mm... Frisyren fixar jag själv.

Mycket man ska tänka på.. är det ngt jag glötm just nu?

Själv då?

• TigerLinn

oj vi blev tillsammans 7 april 2006(hade känt varande et tag innan han friade 21 november 2006 ska gifta oss 2 juni 2007
    jag flyttade in 11 dagar efter vi blev tillsammans bodde 50 mil ifrån honom då... hade bott närmare när vi lärde känna varandra men fick flytta till mina föräldrar pga av olika skäl just innan vi blev ihop.

för oss e kyrka bokad. tärn och näbb klänning köpt (kanske måste köpa ny nbb klänning nu när datumet blev flyttat den kanske inte går att sy in så mkt jag hoppats...) min klänning är uttittad men ska beställad.

har en festlokal bokad men ska avboka den och boka en annan på måndag..

har börjar funderar på mat.. ska snart snacka med han som ska laga den...

gästlistan när nästan klar... velar lite än..

ska ocå göra inbjudningar och allt själv... inbjudningarn är nästan klara..

• ~Annelie~

har du bilder på det du planerar?

• TigerLinn

bilder?? vad tänkte du på då?

Svar på tråden 2Juni 2007