2Juni 2007
jajamensan :)
2 juni klockan 15:00 gaddar vi ihop oss :D
jajamensan :)
2 juni klockan 15:00 gaddar vi ihop oss :D
:p Nacka Kyrka..
Visst var det ni som skulle hålla till i Tyresö Kyrka? Eller var det Österhaninge...hmm
ahhh... hänger på så många trådar nu så man blir alldeles vimsig :)
I umeå har jag varit en gång.. för länge sen.. Var på körresa och bodde i en av kyrkorna där
Vi blev tillsammans på nyårsafton 2002, så vi har varit tillsammans i 4 år, och förlovade sedan 27 aug 2005.
Micke (min blivande) flyttade praktiskt taget in till mig redan från början.
Han ålte över till mig nästan varje kväll, tills ett halvår efter så vi letade en lägenhet tillsammans. :D
Nu tre lägenheter senare, bor vi i Tyresö i stockholm. Har hunnit skaffa katt och ska nu snart gifta oss :)
Jag är 26 år och jobbar som förskollärare här i kommunen.. min sambo är elektriker.
Vi har kommit en del framåt i planering men känns ändå lite stressigt.
Kyrka är bokad. Vi har två prel.bokningar på festlokaler, men ska titta på en restaurang bredvid kyrkan nästa vecka, och vi tror nog att det får bli där.
Vi bokade bröllopsresa idag och den bär av morgonen efter bröllopet..kl 7.25 så det blir till å åka direkt från festen.
Min klänning är köpt..sambons kläder ska vi kolla på snarast. Ring ska vi titta på nästa helg tror jag.
Inbjudningskort, festprogram och kyrkoprogram fixar vi själva. Inbjudningarna går ut till alla hjärtans dag.
Bukett är jag rätt säker över vad jag vill ha, måste kolla med en florist bara över kostnad mm... Frisyren fixar jag själv.
Mycket man ska tänka på.. är det ngt jag glötm just nu?
Själv då?
har du bilder på det du planerar?
typ bild på klänning du funderar på.. bukett? ungefär hur inbjudningarna ska se ut... :D
min msn är annelie_80@hotmail.com
adda mig där :D
Eriks blivande fruga
Hej å välkommen ;)
Våra inbjudningskort ska ut på tisdag så de kommer fram till alla hjärtans dag..
ska sitta i morgon och göra klart resten..
Har tyvärr råkat ut för vinterkräksjukan och kommer inte iväg för att titta på sambins kläder eller min klänning som nu kommit.. Hade tänkt å göra det i morgon..men det får väl bli nästa helg..
Skulle ha tittat på ring också, men det får också vänta..
Tårta ska provas på söndag :p
nämen halllöööj :D
hehe...inte min snubbe hoppas jag ;)
hehehe... :)
Nu är våra skickade!!
Weeeeeeeeee... hehe.. nää..som sagt.. nu finns ingen återvändo ;)
Undrar om det är någon som svarar redan i morgon?
*pirr i magen*