mat och motionsdagbok
Jag är med. men jag gör det annorlunda. jag ska på 8veckor gå ner 6-7kg är det tänk. (har gjort det innan). Men börjar förstoåss imorgon...som altid...hehhe
Jag är med. men jag gör det annorlunda. jag ska på 8veckor gå ner 6-7kg är det tänk. (har gjort det innan). Men börjar förstoåss imorgon...som altid...hehhe
hej tjejer. jag kan starkt rekommendera ett diet programm (gratis) som heter fitday. det började jag med igår och man kan se alla vitaminer som man har ätit för lite av och den räknar kalorier och sånt...hur bra som hällst bättre än giviktkoll iaf. tänkte bara dela med mig av min nyfunna lycka...
56kg? hur lång är du? jag ska oxå försöka ta mig ner till 53-54 va det tänkt (mer om det går...)
ja jag hittade det på internet...
är lite ledsen...iförrgår vägde jag in mig åp mitt programm och vägde då 60.4, gick ner tll 59.9 igår MEN är tillbaka på 60.2 idag....VILL INTE VARA PÅ 60 längre..har vägt mig på kvällen. är det en dum ide? ska nog väga mig på morgonen framöver...man väger ju mindre då...hehe..
jag är 164 och vill ta mig ner till runt 53. det egentliga målet är att kunna ha st. 27 i jeans...då rumpan och benen är mitt problem område..
var tillbaka på 59.7 senare igår...det var roligt...ska väga mig senare idag..vid 7 tiden, har precis ätit middag.
100g kycklingpålägg, 2 fullkornsmackor och ett ägg..
hoppas att det har gått nedåt..