• Snowsee

mat och motionsdagbok

Hmm... Ingen bra dag:

Frukost: Naturdietshake
    Mellanmål:Två bananer
    Lumch: Två varma mackor
    Mellanmål: Två äpplen
    Kvällsmat: 200g Keso.

Motion: INGEN!

Imornkväll ska jag äta tacos men ska försöka äta bra på dagen iaf.

Trevlig helg alla!

• Snowsee

Ingen bra helg. Godis och tacos. Men tar nya tag imorn.... Hoppas det gått bättre för er andra..

• Snowsee

Hej!
    Det går bra, har minskat 5 kg nu på 3,5 vecka. =)Det är motiverande!!

Gårdagens mat:
    Mellanmål: Naturdietbar
    Lunch: Naturdietbar och varm choklad.. (så gott)
    Kvällsmat: Grekisk sallad

Motion: 75 min spinning och 30 min promenad.

• Snowsee

Dagens mat:

Frukost: Lättyoghurt med müsli, grovt bröd med kalkon.
    Lunch: Naturdietbar
    Mellanmål: Nyponsoppa och päron
    Kvällsmat: Naturdietshake

Motion: 3 timmar i skogen med skolan. Har spårat sjur och gjort upp eld och hoppat i en massa djup snö. Är helt slut!

• Snowsee

Mellanmål: Äpple
    Lunch: Naturdietbar
    Mellanmål: 3 riskakor
    Kvällsmat: Naturdietshake

2 timmars promenad.

• Snowsee

Dagens mat:

Melanmål: Banan
    Lunch: Naurdietbar
    Mellanmål: Varm Nyponsoppa (ute i skogen)
    Middag: Kinamat, vad vet jag inte än.

Motion: Två timmar i skogen.

Viktminskning denna veckan 0,7kg. Totalt 5,5 kg.

• Snowsee

Halvbra helg... har hållit mig till naturdiet iaf två mål om dagen men sen har det ätits lite annat också. Men vågen fortsätter ju neråt så det måste ju vara okej. Har dock min "vecka" nu så vi får väl se hur det går...

Hoppas ni haft en bra helg?

• Snowsee

Nu har jag gått ner 7 kg! Fattar inte vad som hänt men denna veckan har jag sen i söndags helt plötsligt "rasat" 1,5 kg!
    Börjar kännas som att jag är imål snart nu när jag är halvvägs...

• Snowsee

Jag vägde 71,8 kg när jag började och är 164 cm lång och nu är jag nere på 64,8 kg. Skulle från början ner till 55kg men nöjer mig nog när jag är på 58 kg, är rädd att jag kommer se benig ut annars..

• Snowsee

Jag svälter mig inte heller! Äter 5 ggr/ dag. Denna veckan har jag verkligen fuskat med både det ena och det andra och ingen träning har det blivit heller pga tentaplugg, Men trots det har jag på ngt skumt sätt gått ner två kg denna veckan.... Hur vet jag inte.

• Snowsee

Har glömt skriva här eftersom jag gått med i Aftonbladets viktklubb, så nu hänger jag i den tråden i stället... Men 7 kgpå 5 veckor är jag nöjd med.. Hoppas att det fortsätter så. Byter fortfarande ut minst ett mål mat om dagen mot ND.

• Snowsee

Jallle;

Läste ngn stans att du är 169 cm lång och vill du hamna på 50 kg så kommer du få ett BMI som är långt under 19, vilket är gränsen för underviktig. För att inte tala om vad du hamnar på om du skulle gå ner till 45!!! 55 kg är det minsta du kan väga med din längd!

Svar på tråden mat och motionsdagbok