Inlägg från: sajberpillan |Visa alla inlägg
  • sajberpillan

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

norrsken: kanonbra jobbat!

• sajberpillan

skulle vara helt underbart att kunna lägga upp bilder och tips på egna sidan här...hoppas hoppas!!
    Jag har köpt klänning, men har ingen sida där jag kan visa den än. Är vit med svart blomrankemönster på ena sidan av kjolen och svart kant runtom ringningen upptill. Har inte sett nån liknande och märket är fiesta. Köpt begagnat här på BT. Men kanonfin!
    nån som vet vad det kan kosta att sy in en klänning? Den var lite stor runt midjan, och förhoppningsvis blir den ännu större efter ytterligare en tid med GI-mat.
    natti natti på er!

• sajberpillan

vidalila:det bara blev så! Hade inte tänkt köpa någon klänning men hittade den här som jag direkt fastnade för. Efetsom m2b friade för 2 år sedan och vi redan då började planera och prova klänningar så visste jag ungefär vad jag ville ha och när jag hittade denna "unika" så ville jag itne låta den försvinna framför ögonen på mig. Men ingen panik! Annars skulle även jag stått klänningslös!

• sajberpillan

hej bruttor!
    rackars vad ni skriver! har jobbat hela dagen och var ett gäng sidor att läsa ikapp!
    Färgtema; vi ska ha (läs; jag vill ha) vitt, silver och grått/svart.
    Det kanske låter trist, men ska vara stilrent och enkelt.

ang att amma en 7åring. Tänk er att börja skolan och amma....helt sjukt tycker jag!

nåväl, nu ska jag lägga mig och bläddra i några bröllopstidningar(vad annars!) jag me

• sajberpillan

jag har varit vaken länge... men dyker in då och då när sonen ger mig en chans!

• sajberpillan

Cia-bruden: låter mysigt och blir säkert toppenbra.
    Själv har jag ca 60 mil till min släkt, så det blir vigsel här. LÄttare att planera på hemorten och få det till vår dag!
    Skulle så gärna vilja gifta mig på en herrgård och ha hela festen där, synd att det kostar för mycket! Funderar även på slottet här i staden. Är ju ett äkta slott...men känns som att då passar ett medltidabröllop bäst, och sånt vill vi inte ha.
    Undrar hur mycket man kan fundera och älta ett bröllop innan man blir klassad som knäpp?!

• sajberpillan

då fortsätter jag att älta och fundera!

• sajberpillan

Norrsken: vi har ju inte bestämt datum till 100% heller...så funderar om man vill ha ett sommar eller vinter bröllop, eller kanske mittemellan?! Men lutar åt försommaren. NI har ju liiiite längre mellan era alternativ, men visst vore det skönt om man kunde få nån som bara bestämde; här ska ni gifta er vid den här tidpunkten!

• sajberpillan

norrsken: jag har alltid fantiserat om ett bröllop på våren/sommaren. Därför är det 1:a valet för oss. Ska gå på magkänslan och inte vad andra tycker!

• sajberpillan

Hej
    nu har jag varit på friskis och kört ett medelpass..och jag är helt slut! Känner att jag kommer att få träningsvärk i morrn....aj aj..
    KLänningen har jag redan i garderoben, men kanske hittar en annan innan den stora dagen.
    Tiara har jag bestämt, om man googlar på "madeleine och tiara" och kollar på bilder så ser man den. En silvertråd med en stor sten. Så fin! men kollade med en silversmed här i stan och de skulle ta mellan 5-10tusen för att göra en liknande. Det är alldels för dyrt.
    Vet ni nån annan som kan göra nåt sånt? eller om man kan göra det själv? ( ni är ju några händiga här!)
    nu ska jag gå och vila min trötta kropp...suck. det går utför! (helt slut efter medelpass!!)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare