Inlägg från: sajberpillan |Visa alla inlägg
  • sajberpillan

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

morrn morrn!
    Jag vill också ha datum, lokaler mm bestämt....Eller i alla fall månad och år!...(suckar djupt och teatraliskt!)

hur mycket sparar ni per månad ni som har börjat spara pengar till bröllopet?
    Vi tänkte oss ett bröllop i ca 30 000 kr klassen.
    Eftersom det är jag som är "planeraren" i familjen så får jag väl ta tag i det här nu! Problemet är bara att vi måste spara till en badrumsrenovering här i sommar först...sen är det fritt fram ( om inget annat går sönder och "måste betalas"! )

• sajberpillan

norrsken...borde kunna funka!

• sajberpillan

här är en till "barnarbetare"; jag är 1-7 lärare som jobbat mest på "lågstadiet".
    Just nu är jag ju hemma 50% med William(sonen)

• sajberpillan

norrsken: vad skoj! Får hålla tummarna då och hoppas att det går vägen!

• sajberpillan

åh vad skoj att bo på hotell. I helgen ska vi göra så romantiska saker som att : lägga golv! Hurra! ( fast ska bli skönt att få det gjort)
    Verkar vara lättast att inte ha nån tärna alls! Fy, vad trist att de inte är det minsta intresserad... att de inte är bridezillas liksom vi är ju en sak, men de kan ju visa lite intresse!
    Funderar lite nu och då på vem jag skulle be vara min tärna.
    Kommer in på nån som skulle passa som toastmaster heller! Suck. Tur planerna ligger på is!!!

• sajberpillan

norrsken: förvisso! Tänkte inte på det! NU blev det genast mycket roligare med helgplanerna! hihi..

• sajberpillan

norrsken: så vi kan släppa tummarna nu snart?! vad skönt!

Sitter och lägger upp lite bilder på min sida på gamman.se
    under namnet "pillan" finns jag om ni vill se lite hur jag tänker mig dagen B!

• sajberpillan

grattis Ina, vad skoj!

• sajberpillan

hej!
    Länge sen jag skrev, men fattar ni att vi är uppe i 500 sidor!!! helt sjukt!
    Här står bröllopsplanerna silla, men i mitt huvud finns de hel atiden. Hittade ett perfekt ställe för fest och ev. även vigsel. Ute på ett värdshus som ligger enskilt vid en sjö med så fin utsikt och sådär lite lagom bullerbyidylliskt! Några röda trähus med vita knutar som ligger vid en sjö..kan det bli mysigare!?
    Men vi ska åka dit och titta och kolla upp om det går att hyra och vad det i så fall kostar. Är friluftsfrämjandet som äger huset. Hoppas det ser lika bra ut innuti som utanför. *drömmer mig bort*

• sajberpillan

har varit vaken länge. ska iväg till jobbet; är lärare...(vilket många här verkar vara eller fundera på att bli)

Jag ska ha vita liljor!! Underbaraste blomman som finns....

• sajberpillan

rackarns vad ni skriver!
    Kommer säkert nå 6000inlägg hur lätt som helst.
    Ang. barnnamn: Vet många som har äldre namn på sina barn som Sixten, Svante och Hektor. De är ju rätt ovanliga.
    ha det bra och heja MODO ikväll!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare