Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Nennza
    Kul!! Vi ska oxå gifta oss i Fjällbacka 2008. Var ska ni ha middagen?

• Snart så....

Nennza;
    Vi ska gifta oss 5/7 2008 i fjällbacka. vi ska ha middagen på Stora Hotellet och har även bokat hela hotellet + vandrarhemmet för gästerna. Vi bokade i somras och då var 2007 fullt samt många datum 2008. De var jättetrevliga och kan hjälpa till att ordna det mesta vilket är jätteskönt då vi bor i stockholm.
    Senare i vår ska vi ner till vårt landställe och då boka allt övrigt som frisör, fotograf, band mm. Har kollat upp alla men känns lite bättre att få träffa och prata med respektive person.

Tips för din del är kanske boka några rum för era gäster för allt boende försvinner FORT där.

Annars har vi bara valt ut ringen, vilket blir en specialgjort variant som ska passa förlovningsringen.
    Inbjudningarna har vi inte ens tänkt på men vi bor nära Papprika så vi kommer nog ta deras hjälp :)
    ska dock skicka ut "save-the date" kort nästa jul.

Hur har ni planerat?

• Snart så....

oj nu kände jag mig lite otrevlig

Hej tjejer, jag var inne här och skrev några inlägg för jättelääääänge sen.
    Hoppas man får vara med?

• Snart så....

HMmmm har köpt flera tidningar men tycker ofta att de är så splittrade

Skulle vilja hitta någon som visar olika teman av tex dukningar och som inte är så totalt SVIN dyrt.

Näää bästa tipsen hittar jag faktiskt här på BT :D :D :D

• Snart så....

Någon som ska gå på mässan på Grand Hotell i stockholm i helgen?

• Snart så....

Då ska jag spana in det nummret

• Snart så....

Nennza;
    vad roligt, var har ni sommarstuga någonstans?
    Ja vi tyckte oxå att det var helt sjukt att behöva boka allt så tidigt.

Kyrkan kommer ju bli jättefin till 08 efter renoveringen :)

Har ni pratat något om var ni ska fotas?

• Snart så....

hur skulle ni göra om lokalen går i grönt och gult. Skulle ta ett färgtema som passar till det eller bara struna i färgerna på lokalen?

• Snart så....

Nennza
    Ahha där borta, vår ligger efter lilla bron in till fjällbacka. Där välkommen till fjällbacka skylten sitter, vet du var jag menar?

Näää vi ska kolla i Stora Hotellets bröllopsalbum, där kan man se var alla andra fotats.
    Fast vi vill nog ha med havet och tom kanske ta foton från vår tomt. Vi har ju egen "strand" med utsikt över vattnet och öarna utanför. Kanske att vi tar båten ut till vår favoritö men allt beror lite på vädret.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare