• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jo, grus känner man ju till... Och kattsand. Och katthår. Och Angelica hår. Och torrfoderbitar lite här och var *suck*

• Pumpkin

Sääärskrivning - Angelicahår ska det vara. Eller möjligtvis Angelica-hår.

• Pumpkin

Smaklig måltid Själv har jag ätit två Bärry-yoghurtar. Jag har blivit beroende

• Pumpkin

Jenny_Åland: Jag älskar också den låten! Gick och lyssnade på den igår och kunde verkligen se framför mig hur jag och Lasse dansar till den på bröllopet

• Pumpkin

Annars är ju Ronan Keatings "When you say nothing at all" en riktigt bra låt för bröllop! Men den hade min morbror och hans fru på sitt bröllop, så den kan inte vi ta

• Pumpkin

Jag har också funderat på det där med ingångs-/utgångsmusik. En del av mig vill ha en klassisk marsch, från t ex bygderna vi är ifrån, men en annan del av mig vill ha en "vanlig" låt som betyder mycket.

En annan låt som jag älskar, och som faktiskt är min och Lasses låt, är Anders Johanssons "If it's all I ever do". Den skulle också vara fin som första dans.

• Pumpkin

Tror inte jag vet vad det är för låt...

• Pumpkin

Ska lyssna på den ikväll

• Pumpkin

MrsNyberg: Jag är också lite kinkig med maten just nu. Godis, vitlöksbröd och Bärry funkar dock

vårbrud: Kollar inte på hockeyn eftersom vi inte har kanalen, men följer den via radio och text-tv gör vi! "När Löven faller..." *sjunger*

gica: Åh så roligt med ny lägenhet! Vart i stan ligger den? Hoppas verkligen att ni får den!

• Pumpkin

gica: Okej. Ja men känner man sig som hemma direkt man kliver innanför dörren, då SKA man ha lägenheten!

vårbrud: Då har den låten lite olika betydelse för dig och för Skellefteå med andra ord

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare